ville enegtligt bare have oprettet et galleri, men tænker at der nok kommer så meget på i længden at det er bedre at gøre det her.. Selvom at det måske ikke er verdens største projekt..
Nå men lidt om bilen.
Det er en Golf 6 GTi fra 2009 Med DSG
den har kørt 115000 nu ca (111500 da jeg hentede den ca)
Bilen kører suverent godt, og er en kæmpe opgradering fra min tidligere golf 5
Bilen fik lavet stort service med DSG service og det hele lige da jeg havde fået den. samt den fik skiftet manifold da flapperne ikke virkede mere..
Og så har jeg poleret bilen da der var en masse hologrammer i lakken fra evt tidligere ejers polering, og de fleste er væk, men den får en helt grundig tur i uge 31, hvor jeg går helt i bund med lakken
Og her på mandag skal den have skiftet kæder da den lige valgte at hoppe en gang… lidt uheldig start med den bil, kan man sige..
Hvad jeg har lavet på den
RNS 510 med dansk sprog og video in motion fra Cartrends
Orginal VW Premium BT modul
Original Helix Golf 7 Sub i hjulbrønden med Helix forstærker
Milltek Catback med GT100 afgange
Så har jeg mine rotiform på fra min gamle G5 i 18" men jeg ville faktisk godt op i 19" da jeg synes det ser lige småt nok ud med de 18 banditter her..
Sorte sprinkler låg og kølervæske låg, det pynter ekstremt meget i rummet på den..
Så er der H&R cupkit 25/30 mm sænkning på den
Og så tilføjer jeg nok lidt mere henad vejen..
Men i skal ikke snydes for lidt billeder af bilen

Her et billede med min vens Golf 5 FSI

Her er der billeder efter poleringen.
Her er lidt om poleringen
Jeg har brugt følgende produkter..
Karma DAP
Karma Grov
Karma Mellem grov
Karma Fin
Diverse skiver 5" og 3"
Poorboys Ex-P lakforsegler uden Carnaubavoks
Poorboys Black hole glaze
Poorboys Nattys rød bilvoks med Carnaubavoks
Poorboys fælgrens med syre, for at komme i bund (kun engang imellem det er nødvendigt)
Nattys fælgforsegler
Og en masse klude som også er fra bilvask.nu
Der var ikke rigtigt nogen sol da jeg tog billeder, så det er svært at bedømme, men der er ikke mange vaskeridser tilbage, og jeg har fjernet hologrammer svivelmærker fra tidliger ejers polering..

Den skinner godt, men i solen kan man stadig godt se vaskeridser og lidt hologrammer, derfor jeg godt vil gøre det igen!
Og lige et billede med den nye skumlanse der gør sin ting