Ville lige dele mit projekt med jer.
Jeg har været vildt forelsket i den nye Scirocco R 2015 model lige siden jeg så den fra Geneve motorshow meeeen da den ikke kommer til danmark og koster alt for mange penge må man jo nøjes med at Facelifte den jeg har.
Jeg var så, så heldig at finde en i Polen som havde et demonterings værksted, som havde fået lov til at købe en af de biler som de samler for at afprøve deres samlebånd, og jeg bare kunne sende ham en liste over hvad jeg ville have, og det bliv ikke til så lidt
Det blev til fra polen og Ebay:
-For-kofanger
-Bag-kofanger
-Sideskørter
-Bagklap
-Baglygter
-Forlygter
-Kofanger holder - For og bag
-Udstødning
-Ledning med stik til lygter - for og bag
-LED blink til for-kofanger
-Sidespejle med fuld el
-Instrumentbord
-Armlæn
-Kadanbox
-Scirocco R læderkabine med fuld el
-Ret
-Speedometer
-Instrument med 3 ure ( turbo tryk, Olie temp og Stopur )
-Inderskærme
-Retstamme elektronik
Selve projektet har haft i gang i 4 måneder, og der mangler ikke så meget mere, men har fundet ud af, at hvis sideskørterne skal monteres 100% rigtig, så skal der nye døre til, da der sider en sort liste i bunden af døren som vil efterlade et 2-3 cm fordybning, og der findes ikke nogle list fra VW som kan udfylde det.
Derudover er nålene blevet skiftet ud fra røde til blå, med den nye model nåle, plus er der monteret plastik rammen med glas i fra den nye, så urene er blevet "sunket" ned. Der er blevet monteret for og bag kofanger, inderskærme samt udstødning, bagklap og lygter. Hele instrumentbordet er blevet skiftet og der er kommet nyt ret i.
Jeg mangler at koble de 3 ure til, montere hele kabinen, sideskørter og sidespejle.
Lidt billeder af tingene som de kom hjem.

Lidt før og efter billeder af urene

Og her er billeder med hvor langt projektet er til dags dato

Ris og ros modtages gerne