1. indreg.dato: 11.2012
Pris: 132.000
Specs:
- bi-xenon med AFS og Dynamic Light Assist
- læderkabine
- Front Assist, Side Assist, Lane Assist, Park Assist
- bakkamera
- panoramasoltag
- KESSY
- elektrisk bagklap m. Easy Open
- fartpilot m. ACC
- klapspejle med autonedblænd i begge sider
- komplet ambientepakke (fodrum, indstigningslys, dørlister, indv. dørgreb)
- MIB2 Discover Media Infotainment
- org 17" VW Michigan sommerhjul (selvf ingen kantsten)
Yderligere info:
- nysynet 28.04.2022
- instrument med 3D grafik
- start/stop modul
- Discover Media er spritnyt ... (kostede 13.000 for 4 mdr siden

- marts 2021 (18.000 km siden) : komplet nye bremser og skiver hele vejen rundt, samt tandrem & vandpumpe
- passet med Dinitrol og Ditec i min ejertid, hvilket vil sige de seneste 6 år
- al service foretaget hos aut. værksted
- olie+filter skiftet midtvejs mellem services
- faktura haves på alt
Mulige tilkøb:
- vinterhjul org 16" alu VW Sepang m. dæk kørt 22.000km (selvf ingen kantsten) - kr 3000
- PolarFIS (monteret) - kr 1000
Der skal findes en ny ejer til denne juvel af en Passat B7 ... som jeg vil kalde den.
De der følger med herinde kender forhistorien, så jeg skal forsøge at nedtone det sentimentale

Kan blot sige, at næst efter min familie er den nok mit kæreste eje, og det var slet ikke på radaren at den skulle nogen steder. Men nogen gange udvikler omstændighederne omkring én sig på en måde som ikke var til at forudse, og man finder pludselig sig selv i en situation hvor der skal vælges mellem det mindste af to onder....
I min ejertid er bilen er blevet passet og plejet med kærlighed, og fremstår i mint condition af en bil der er 9½ år gammel.
Den kører ganske enkelt som en drøm, efter mine begreber.
Har kørt som én-personers bil, og en meget høj andel af "varme" kilometer. Ingen røg, ingen husdyr, ingen barnestole, ingen mudderstøvler etc...
Den bliver sat på bilbasen til 149, så der er en smule vagcars goodwill herinde.
Drawbacks:
- Bilen har *IKKE* træk. Carsolutions kan eftermontere org aftageligt til 7.500
- Skiltegenkendelse blev sat ud af spillet ved opgradering til MIB2. De to ting spiller ikke sammen på denne platform