Kan jeg bruge mine penge bedre end Hankook Ventus S1 Evo i størrelsen 225 eller 235/35-19?
De skal stå godt ved til når jeg får små 300 her til sommer
Kørte med 225/35/19brianaxel skrev:Hvilken størrelse rullede du på?
Nu laver Hankook altså også mega skod dæk i følge sidste test fra enten FDM eller ADAC, husker ikke lige hvilken. Men hvilken Conti skulle Evo S1 være en kopi af? Mønstret ligner ikke noget jeg har set før:lars nelsson skrev:Jeg har lige fået tilbud på Hankook dæk hos Turbo DK. De vil klart anbefale det dæk, de siger det er en kanon kopi af Continental dæk... Mine fælge er hos fælgesmeden i Ringsted ( Som har OK styr på fælge ) han sælger også dæk... Han anfaler kun Conti eller Hankook.

Det lyder som en super pris. De koster 1313 ved daekonline.dk men Nordendaek.dk tager omkring 1050,-jansom skrev:Jeg har fået dem på mine fælge i str. 225/35/19. Det er begrænset hvad jeg har kørt af km indtil nu, men foreløbig er jeg godt tilfreds. De larmer måske lidt mere end jeg umiddelbart havde regnet med, men ikke noget der irriterer. 5k gav jeg for 4 stk monteret og afbalanceret.
Hos min lokale dækpusher. Vi plejer at være gode til at blive enige om priserne...brianaxel skrev:Det lyder som en super pris. De koster 1313 ved daekonline.dk men Nordendaek.dk tager omkring 1050,-jansom skrev:Jeg har fået dem på mine fælge i str. 225/35/19. Det er begrænset hvad jeg har kørt af km indtil nu, men foreløbig er jeg godt tilfreds. De larmer måske lidt mere end jeg umiddelbart havde regnet med, men ikke noget der irriterer. 5k gav jeg for 4 stk monteret og afbalanceret.
Hvor fik du det gjort?
Ja okay, de er godt nok ikke meget mindre i omkreds end original så det går vel noklars nelsson skrev:Min har samme størrelse som din. En Jetta ( 2006 ) Men kan forstille mig vi køre med noget lavere undervogn end dig.
Jeg kører med dem på en Audi A3 2,0 tdi..brianaxel skrev:Hvilken bil er det i smider de små 215/35 på?
Vinterdæk larmer altid mere end sommerdæk pga gummiblanding og mønster er anderledes lavet til vinterforholdneNc skrev:Selvom dækket er bredere så er der 20 gange så meget støj i mine continental vinterdæk i størrelsen 225.45.17