Ikke umiddelbart noget at se nogen steder, og ingen dråber på gulvet under bilen. VCDS udlæsning nedenfor; den siger at der er problemer med "Brændstoftrykregulering" og regulator udgangsværdi for højtryk rail 1 er 1.6470 MPa.
Efter at den have stået og "dampet af" et par timer, prøvede jeg at starte den, og der kom omgående en ganske voldsom lugt i motorrummet. Det er som om det kommer fra et sted under indsugnings-manifold (fordeler-rør, dyser eller andet i det område), men det er jo ikke til at komme til at se nærmere på det uden af pille manifolden af.
Er der nogen, der har erfaring med svagheder på den model? Hvad kan jeg forvente? Er der noget andet, jeg bør tjekke før jeg planlægger projekt "manifold af"?
Kode: Vælg alt
1 fejl fundet:
5656 - Brændstoftrykregulering
P1020 00 [01100000] - Reguleringsgrænse overskredet
Periodisk - Ikke bekræftet - Testet siden sletning af hukommelse
Fryserammedata:
Fejlprioritet: 2
Fejlhyppighed: 2
Kørestrækning: 130641 km
Dato: 2024.06.07
Tid: 10:42:14
Motoromdrejningstal: 757.50 /min
Normeret belastningsværdi: 20.8 %
Kørehastighed: 0 km/t
Kølevæsketemperatur: 43 °C
Indsugningsluft temperatur: 20 °C
Barometerstand lufttryk: 1010 mbar
Kl. 30 spænding: 13.216 V
Nulstillingstæller for EOBD: 40
Brændstof højtryk rail 1: foreskr. værdi: 14.0095 MPa
Brændstof højtryk rail 1: faktisk værdi: 13.9410 MPa
Brændstof højtryk rail 1: regulator udgangsværdi: 1.6470 MPa
Brændstof lavtryk: foreskr. værdi: 200.0 kPa
Brændstofpumpe foreskr. værdi: 42.403 %
Adap.værdi: brændst.lavt. til elek. brændstofp.relæ: modelleret: 210.0 kPa
Tankindhold: 40.00 l