Streetpoint laver det, med før/efter måling på rullefelt så man ka se det rent faktisk giver 15-30hk sådan en rensJay-Jay skrev: Er mekanisk og valnødderens det samme, og hvem lavede det/ dem for dig?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Streetpoint laver det, med før/efter måling på rullefelt så man ka se det rent faktisk giver 15-30hk sådan en rensJay-Jay skrev: Er mekanisk og valnødderens det samme, og hvem lavede det/ dem for dig?
Fik det lavet ved både vw og Seat, de havde sgu lige en på arbejde i pågældende weekendsJay-Jay skrev: Er mekanisk og valnødderens det samme, og hvem lavede det/ dem for dig?
StorkøbenhavnMin lokale VW gav mig en pris på 8.000 for det på en anden bil jeg havde.JSKristensen skrev: ↑15. okt 2025, 21:37Fik det lavet ved både vw og Seat, de havde sgu lige en på arbejde i pågældende weekendsStorkøbenhavn
Sendt fra min SM-S721B med Tapatalk

Tja ved ikke hvad den reelle pris er. Men tænker da de 3500-4000 som jeg mener motor-rens.dk tager for det er en reel pris taget i forhold til at motoren skal "skilles ad", renses og så samles igenmertodinlo skrev: ↑16. okt 2025, 21:13Det er da lige før jeg skal starte kompressoren op og lave valnødderens ud bagdøren. Der bliver da godt nok taget ved![]()