hvad med den her ?

både olie og kølevand er jo varmt og den gjorde det ikke inden termostat skift, og det hjalp ikke at skifte vandpumpe
Hmmm har jeg faktisk ikke tænkt over. . .kan jeg se det i vcds ?? Men burde jeg vel også kunne lugte . . .jeg mener den ryger lidt når den regenerere .. . Men den har jo kørt med halv kold motor længe pga. Defekt termostat så den trænger nok til at regererer ordenligt men syntes bare den har haft muligheden. .
Ok VCDS SIGER FØLGENDE:
Kan lige checke senere. . .Men uagtet om den står på 1000 rpm fordi den regenerer burde der så ikke have ca samme temperatur før og efter køler med termostat åben ?
Du har nok retMarcWinther skrev: ↑5. jul 2019, 07:22Jeg siger det igen: Skift den termostat. Enten er den problemet, eller også er den fejlmonteret. Forstår ikke alle de "krumspring" du laver herinde. Dit problem er opstået efter skift af termostaten - jeg kan næsten ikke forestille mig, at det så ikke er denne, eller noget ifb. med skiftet, der er årsagen. Eller som jeg har skrevet tidligere, luft i systemet. Din kølerblæser må da køre hele tiden med de høje kølervæske-temperaturer.
Yep også det jeg sagde helt fra starten afBlackfinger skrev: ↑8. jul 2019, 18:51Læren af det er at man aldrig skal udelukke at den nye del kan være defekt.
Godt at alt endte lykkeligt.
Ja jeg kørte ikke ret meget i bilen, den har aldrig vist mere end 97 grader på uret i bilen, men 110 grader med VCDS. . Så tror ikke toppakningen har været i fare . . . Han har givet alt retur. . .jeg har kun betalt for termostaten og det er jo fair nok, for det var oprindelig det den kom ind for.