Diesel ved Golf 7 Dyser

Besvar
getton
Helt nyt medlem
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Diesel ved Golf 7 Dyser

Indlæg af getton » 22. maj 2025, 18:48

Hejsa.

Jeg har fået et problem med at der ligger en "sø" af rent diesel olie hvor dyserne er monteret.
Bilen køre som den skal, ingen udsættere ryk eller lign, men betyder det at der kan være en dyse der er
utæt og skal skiftes :cry: ? Har renset med bremserens og klude men efter 100 km er det det samme igen.
det ser ikke ud til at det er retur slanger der lækker (ned over dyserne) og dyserørene ser dine ud.
Har nogen et godt bud ?

Nicklossi
Aktiv medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 91 times
Been thanked: 757 times

Re: Diesel ved Golf 7 Dyser

Indlæg af Nicklossi » 23. maj 2025, 06:20

getton skrev:
22. maj 2025, 18:48
Hejsa.

Jeg har fået et problem med at der ligger en "sø" af rent diesel olie hvor dyserne er monteret.
Bilen køre som den skal, ingen udsættere ryk eller lign, men betyder det at der kan være en dyse der er
utæt og skal skiftes :cry: ? Har renset med bremserens og klude men efter 100 km er det det samme igen.
det ser ikke ud til at det er retur slanger der lækker (ned over dyserne) og dyserørene ser dine ud.
Har nogen et godt bud ?
Hvilken motor?

getton
Helt nyt medlem

Indlæg af getton » 23. maj 2025, 18:23

Ups ja det skrev jeg ikke.
Common Rail 2,0 Tdi. Engine Code: CRBC

getton
Helt nyt medlem

Indlæg af getton » 24. maj 2025, 22:57

Lige en opfølgning på problemet.

Jeg montere dyserne igen da jeg ikke kunne se nogen tegn på utætheder i toppen af dem.
bilen er en golf 7 2.0 tdi km 199575 på klokken. Monteret med nye oringe samt flammeskiver og 2 nye strækbolte.
kørte 30 km landevej & motorvej og kiggede så efter diesel sø ved dyserne igen. Men ingen lækager og diesel søer :roll: :roll:
Aner ikke hvad det har været , men ud fra jeg kunne se på diverse youtube videoer er det tegn på dyserne er slidte og på vej til udskiftning.
These users thanked the author getton for the post:
HansH

Besvar

Tilbage til "Motor"