Jeg kan ikke se noget underligt på undervognen, men hvis jeg ryster ratten kan jeg høre og føle noget der klikker både inde og udenfor bilen.
Er det så nu servostyring der er defekt
Audi A3 1.6 115000km på bagen
har du fået justeret styretøj på den.. det kan jo være at den har ændret sig i camber/caster/toe det kan ske hvis du ikke får sat det hele samme sted som før....audici skrev:Jeg synes, efter jeg skiftede bærearmsbøsninger, føles bilen lidt ustabil. Bilen tæekker pludselig lidt til en af siderne efter jeg kører lidt ujævnhed på vejen. Det føles som om dækkene skifter retning efter bilen har passeret en ujævnhed på vejen. Man kan også høre og føle dette i ratten.
Jeg kan ikke se noget underligt på undervognen, men hvis jeg ryster ratten kan jeg høre og føle noget der klikker både inde og udenfor bilen.
Er det så nu servostyring der er defekt.
Audi A3 1.6 115000km på bagen
Det er vel også ratstammen og ikke tandstangen de skriver den muligvis er gal med, ikke?audici skrev:Jeg kan godt skifte/reparere mange dele på biler, men jeg har aldrig skiftet en tandstang på en bil før. Er det noget en meget besværlig opgave, hvordan kan man afmontere/på montere sådan en dele, specialt på en A3.
Desuden har jeg fundet dette på ebay. Sælgeren mener at tandstangen er fejlfri. Det lyder billigt, men.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... TQ:DE:1123" onclick="window.open(this.href);return false;