Reparation af rustbeskyttelse
: 19. nov 2020, 21:03
Hej
Min Seat Leon er beskyttet med et godt lag Dinitrol snask, men hver gang den har været en tur på liften så bliver det skrabet af løftepunkterne. Det har jeg efterhånden erfaret er uundgåeligt.
Dinitrol kan sagtens købes på dåse og det er jo ikke ligefrem svært at sprøjte på, men overfladen skal i sagens natur være tør når man påfører det.
Er der nogen af jer herinde der ved hvor tørt det skal være? Er det nok at det er uden tydeligt vand, eller skal overfladen have været forbi en varmeblæser inden så man sikrer at det er fuldstændig tørt?
Min Seat Leon er beskyttet med et godt lag Dinitrol snask, men hver gang den har været en tur på liften så bliver det skrabet af løftepunkterne. Det har jeg efterhånden erfaret er uundgåeligt.
Dinitrol kan sagtens købes på dåse og det er jo ikke ligefrem svært at sprøjte på, men overfladen skal i sagens natur være tør når man påfører det.
Er der nogen af jer herinde der ved hvor tørt det skal være? Er det nok at det er uden tydeligt vand, eller skal overfladen have været forbi en varmeblæser inden så man sikrer at det er fuldstændig tørt?