.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 341
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 20:42
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: VJ Auto
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 8 times
- Kontakt:
Re: Fejlfinding dyseskift/omdrejninger/rysten
Hvis der kun er skiftet en dyse, ville jeg starte med at kigge på de andre 3.
Synes tit de 1,6 bøvler med kun en ny dyse.
Hvor langt har de andre kørt?
Kasper
Synes tit de 1,6 bøvler med kun en ny dyse.
Hvor langt har de andre kørt?
Kasper
- Gigel
- Medlem
- Indlæg: 870
- Tilmeldt: 28. jun 2008, 01:24
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Jylland
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 26 times
- Kontakt:
Re: Fejlfinding dyseskift/omdrejninger/rysten
Start med at nedgradere software i motorstyring så den ikke køre med den forhøjet tryk ... og så mål de andre dyser.. tror ikke dette har noget at gøre med selve gearkassen.
DSG / Multitronic Mechatronic Reparation, Opdatering, Nedgradering. Model og biltypen kan ændres i DSG Software.
Custom Sofware til DSG Gearkasser , DSG Tuning Software.
FRF /SGO to BIN and BIN to SGO / FRF konvertering for alle DSG Gearkaser ! (for ORI eller Tuned filer)
http://www.evosoft.dk/tech.html
http://www.dsgfiles.com
Custom Sofware til DSG Gearkasser , DSG Tuning Software.
FRF /SGO to BIN and BIN to SGO / FRF konvertering for alle DSG Gearkaser ! (for ORI eller Tuned filer)
http://www.evosoft.dk/tech.html
http://www.dsgfiles.com