Hej Vagcars
Efter en tur på 2000 km i min skoda octavia 2014. satte min kobling sig fast i bunden, altså jeg kunne tage den op igen, men den satte sig bare i bunden igen. den blev hentet af falk og han sagde det var ikke slemt da man kunne sætte den i gear og den tog fint ved
Min mekaniker konstaterede at det var en hovedcylinder der var død i den, han skiftede den og jeg fik den hjem
Efter 2 dage satte den sig fast igen. herefter skiftede han en hovedventil som skoda mente kunne være det.
Nu har den igen gjort det samme nummer. skoda siger der sidder en ventil mere inde i gearkassen, men det ville vi helst undgå at skulle have ud af bilen
Er der nogle der har erfaringer med dette problem? altså for mig at se er der en utæthed i kobling systemet.
Ps. han har hver gang udluftet systemet så der er kommet ren væske ud.
Kobling sidder fast i bund af skoda
-
Andreas1992
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Midtjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
Chr-Hj
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Hjørring
- Has thanked: 188 times
- Been thanked: 62 times
Re: Kobling sidder fast i bund af skoda
Lyder jo som alt andet er skiftet, så er der jo nok kun slave cylinderen tilbage inde ved koblingen.
Den kan være meget besværlig at skifte, for på nogle sidder den så gearkassen skal afmonteres for at skifte den
Den kan være meget besværlig at skifte, for på nogle sidder den så gearkassen skal afmonteres for at skifte den
Cupra Born Valida 58kwh
Polestar 2 Longrange AWD
Polestar 2 Longrange AWD