Nogen erfaringer med ham?
kan se en masse positive skriv på FB, men vil da gerne høre fra nogen herinde. Evt. som PB hvis det skulle være
God weekend
mads
NT Automobiler Vejle er forhandler af Landberg.Roelsgaard skrev: ↑14. aug 2020, 17:31Har en kammerat der vil have chippet og dsgmod. sin golf. Han gider ikke køre helt op til Landberg, og har istedet kig på HB tuning i Vejle.
kan se en masse positive skriv på FB, men vil da gerne høre fra nogen herinde. Evt. som PB hvis det skulle være
God weekend
mads
Der fik jeg chippet min Passat. De har rullefelt, så du får en kurve med hjemdunas skrev: ↑14. aug 2020, 20:20NT Automobiler Vejle er forhandler af Landberg.Roelsgaard skrev: ↑14. aug 2020, 17:31Har en kammerat der vil have chippet og dsgmod. sin golf. Han gider ikke køre helt op til Landberg, og har istedet kig på HB tuning i Vejle.
God weekend
mads
Er det positivt at få en kurve med hjem???majbom skrev:Der fik jeg chippet min Passat. De har rullefelt, så du får en kurve med hjemdunas skrev: ↑14. aug 2020, 20:20NT Automobiler Vejle er forhandler af Landberg.Roelsgaard skrev: ↑14. aug 2020, 17:31Har en kammerat der vil have chippet og dsgmod. sin golf. Han gider ikke køre helt op til Landberg, og har istedet kig på HB tuning i Vejle.
God weekend
mads
I mine øjne er det. Jeg synes det er rart med et bevis på det udførte arbejde.G6r-line skrev: Er det positivt at få en kurve med hjem???
Det får man da alle steder fra, hvor der er rullefelt...
Sent from my iPhone using Tapatalk