Overvejer at få min bil golf 4 gti fra 01 med e - gas chippet.
Hvem vil i anbefale til opgaven ? Tænker selv på palms auto
Bør der laves andre ting ved bilen eller kan jeg nøjes med chipping ?
Den har kørt 110000 km så der burde vel ikke ske det store ved at den får 190 hk, tænker på holdbarhed ?
Mvh Martin
Chip til Golf 4 gti
-
Martin Larsen
- Helt nyt medlem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Chip til Golf 4 gti
Landberg.dk
Baseret på gode erfaringer, et godt produkt og ikke mindst fordi jeg forhandler det og kan derved stå inde for det 110%....
Baseret på gode erfaringer, et godt produkt og ikke mindst fordi jeg forhandler det og kan derved stå inde for det 110%....
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
landberg får også en anbefaling herfra
Er bare en tilfreds kunde
Er bare en tilfreds kunde
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
-
Pema
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus
Jeg har en bil mangen til (samme årgang). Den blev chippet hos Landberg ved 155.000 km. Der er nu 2 år og 40.000 km. siden og alt holder stadigvæk fint.
Alt kan naturligvis ødelægges, men behandler du gearkasse og kobling ordenligt, lader motoren blive varm og lader den køle ned igen så skal det nok holde.
Jeg vil anbefale du skifter "Blow off Ventilen" til en mere holdbar type (stadig recirkulerende). Jeg skiftede også en defekt N75 til en N75J.
Hvis du skifter forrør, kat og udstødning kan du vidst få noget mere ud af det, men det har jeg ikke erfaringer med.
Alt kan naturligvis ødelægges, men behandler du gearkasse og kobling ordenligt, lader motoren blive varm og lader den køle ned igen så skal det nok holde.
Jeg vil anbefale du skifter "Blow off Ventilen" til en mere holdbar type (stadig recirkulerende). Jeg skiftede også en defekt N75 til en N75J.
Hvis du skifter forrør, kat og udstødning kan du vidst få noget mere ud af det, men det har jeg ikke erfaringer med.
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro, 2007