SHG skrev:Jeg klager heller ikke over hverken resultater eller service fra Revo/sorensen performance.
Marc leverede mere end han lovede, og ikke kun på effekten.
Det er nævnt tidligere i tråden, at Revos filer bare ryger i bilen uden tilpasning, men jeg har nu forstået det sådan, at Revo laver nogle "skabeloner" til bestemte motorstyringer med forskellige opsætninger.
Skabelonerne kan så rettes/finjusteres af tuneren, hvilket i mit tilfælde blev gjort af Marc på Ottos rullefelt, og i andre tilfælde på vejen.
Claus Landberg nævner jo osse, at når man står med en fil der fungerer rigtig godt til en bestemt motorstyring, så er det jo spildt tid at starte forfra.
I grove træk gør Revos tunere vel det samme, her er det bare Revo selv, det har lavet det grundlæggende forarbejde.
Jeg synes sgu det er flot, at med alle de medlemmer der er repræsenteret herinde, så kan de skuffede/utilfredse Revo kunder tælles på en hånd (2 stk?)
Der findes vist ikke nogen tunere, selv i lille DK, som kan se sig HELT fri for at måtte have skuffet et par kunder i deres karrierer
Vi er da bare snot forkælede, at vi kan vælge og vrage mellem op til flere dygtige tunere i vores lille land.
Som jeg tidligere har nævnt er jeg ikke skuffet over den service Marc har givet mig - men jeg er skuffet over ikke at få mine penge retur (har forslået halvdelen retur, men blev afvist)...at bilen ikke virkede, tja - man kan ikke gøre alle tilfredse, men så må man returnerer pengene, eller i hvert fald en del af dem. Jeg har givet en fair chance for at få bilen i orden, men når Revo`s hovedkontor ikke mener 3 logninger, og skift af diverse dele ikke er tilstrækkeligt, må man "se sig slået" og punge ud...specielt når en anden tuner så bruger 1/3 tid, og leverer en fil som sparker røv.
Jeg vil gerne understrege at jeg allerede 2 dage efter havde en dialog med Marc, da bilen udsatte i 1&2 gear - jeg har altså ikke først "beklaget" mig efter de 30 dagen hvor Revo giver pengene retur. Det er også vigtigt, og endnu en understregning, af Marc fra "day one" har prøvet at hjælpe, og det skal absolut ikke opfattes som angreb på hans service!
Men kan være jeg er gal på den??
Et lille senarie:
SHG - Lad os lege med tanken: Jeg bliver booket til dit bryllup - gæsterne er helt vilde med mig, og brudeparret syntes jeg er rar, og rigtig professionel, og har via nettet kun hørt god kritik. Da de modtager deres bryllupsbilleder, ser de at 60% er helt slørede. De kontakter fotografen - som godt kan se det er noget møg. Fotografen redigerer dem alt hvad han kan i Photoshop, beder brudeparret om at komme op til ham - de er der 1 time, men de er stadig slørede. Han prøver så igen, - ber dem komme forbi, men de er stadig ikke gode. Han har så en samarbejdspartner, som muligvis godt kan hjælpe - problemet er at den anden fotograf sidder i England, med han svarer ikke på mine henvendelser! jeg prøver så endnu engang at få redigeret billederne, ber brudeparret om at komme op, men heller ikke denne gang er de blevet som de havde forventet, stadig slørede..... De bliver nu kontaktet af en anden fotograf - han siger at det kan han da sagtens hjælpe med - det skal ikke koste dem 1 kroner (Landberg) - han bruger 2x15min i Photoshop, og vupti - alle billeder er fuldstændig som de havde forventet - ikke så meget som et eneste er sløret, de er helt perfekte.
SHG - du er gommen: Ville du bede om pengene tilbage hos den første fotograf - han har jo trods alt stillet dyrt udstyr til rådighed, og brugt en hel del timer på opgaven?