kimhemm skrev:jakethemoss skrev:Med dine krav om mere lyd men stadig ikke mere end det er til at holde ud, vil jeg anbefale at beholde mellempotten og sløjfe bagpotten, se hvad du syntes og er det for lidt så fjern mellempotten, det sidste vil dog give mere resonans i kabinen

Har du erfaring med udstødning på en diesel Jake ?
Jeg sagde det samme som dig indtil jeg hørte Kornicar's G6 med en Milltek race catback helt uden potter næsten, der sidder kun en lille gennemstrømspotte på. Den sagde ikke meget mere end standard. Diesel larmer slet ikke på samme måde som en benziner
Nej ikke synderlig Kim, men jeg har svar fra BCS vedr. at lave et system til diesel med deres powervalve hvilket jeg gerne citerer her:
"Hey Jake
PV would not work as the smaller turbos are boosting virtually instantaneously - you only have to touch the throttle and your at 6 psi
our valve starts to open around 3.5 psi... in addition the sound is non existant.
We have developed a sports Helmholtz chamber for diesels which sounds quite sporty though

Cheers
Nige"
Så variabel ventil er ikke en option, men deres dieselboxe er noget der kunne være interessant at opleve, jeg vil se om ikke vi kan finde en der vil prøve sådan et system herhjemme
Så jeg lærte også noget idag