Audi's sports-udstødning på RS4

Alt vedr. udstødningsystemer
Besvar
Brugeravatar
christiansj
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 2. aug 2010, 09:51
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Audi's sports-udstødning på RS4

Indlæg af christiansj » 12. jul 2019, 22:20

Hej med jer, håber det er rette sted jeg smider den her.

Jeg er ved at finde en RS4 jeg kan købe. Nogle er med "Sportspackage" som inkluderer Audis sports udstødning. Er det værd at gå efter? Jeg har prøvet en RS4 for et par dage siden hos Audi som ikke har det, og den lød nu også fint - må godt larme lidt :-) Man kunne vælge i MMI'en (i car-setup individual) om engine sound skulle være dynamic, kan man det selvom der ikke er sportsudstødning på? Jeg kan ikke finde noget godt på youtube hvor man kan høre forskel på om der er sports-udstødning eller ej. Ønsker ikke noget eftermarkeds-miltek-ting, bare hvis der kom lidt mere lyd ud fra Audi'ens.

Pfh. tak
christian

Brugeravatar
Tor Morrison
Medlem
Indlæg: 998
Tilmeldt: 8. feb 2010, 22:51
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 152 times

Re: Audi's sports-udstødning på RS4

Indlæg af Tor Morrison » 12. jul 2019, 22:42

christiansj skrev:
12. jul 2019, 22:20
Hej med jer, håber det er rette sted jeg smider den her.

Jeg er ved at finde en RS4 jeg kan købe. Nogle er med "Sportspackage" som inkluderer Audis sports udstødning. Er det værd at gå efter? Jeg har prøvet en RS4 for et par dage siden hos Audi som ikke har det, og den lød nu også fint - må godt larme lidt :-) Man kunne vælge i MMI'en (i car-setup individual) om engine sound skulle være dynamic, kan man det selvom der ikke er sportsudstødning på? Jeg kan ikke finde noget godt på youtube hvor man kan høre forskel på om der er sports-udstødning eller ej. Ønsker ikke noget eftermarkeds-miltek-ting, bare hvis der kom lidt mere lyd ud fra Audi'ens.

Pfh. tak
christian
Nu kender jeg kun til RS3 8V da jeg selv har en og der er der en del mere lyd i sportsudstødningen end standard.
Audi RS3 2016 med TTE500 turbo

Brugeravatar
christiansj
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 2. aug 2010, 09:51
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Audi's sports-udstødning på RS4

Indlæg af christiansj » 15. jul 2019, 15:27

Audi siger de har dobbelt tjekket og der er sportsudstødning på...

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/ ... tr/4247117

Hvordan tjekker man om det er normal eller sportsudstødning ?

Der må være noget fysisk forskel - ud over at slå serienummer op på den der side som så lister alle tilkøb (den passer dog heller ikke helt for min står feks som ikke at have sports Diff som den har) ?

Pfh tak
Christian

Besvar

Tilbage til "Udstødning"