giver det nogen anden lyd eller effekt, i forhold til det std.?

hvorfor skal du bruge en ny? er den gamle flækket eller skal du opgradere turbo?rachr55 skrev:hvad skal jeg så vælge for et manifold?
Sorens2 skrev:Den XS er jo same s**t.
Du skal i noget der koster 4k eller lign.
Støbt.
Eller også skal du se på modtrykket i din udstødning.
Kan være derfor din manifold bliver så varm at den flækker.
Søren S2
Det er kina støb og ikke en fis med det orignale at gøre - der skulle i såfald være påstemplet tydelige serienr indikator osv -og derudover havde jeg da min orignale med chip og 150 t.km til at holde uden at flække - det er bare en ommer, men hvorfor købte du ikke det jeg linkede til? det er anerkendt og testet - gir bedre flow osv.rachr55 skrev:Her er lidt billeder af den manifold jeg købte ved Nordicturbo. ca 6mdr gammel
og bilen er 100% STANDARD.. fatter det ikke
Hej DennisDennis J skrev:Det er kina støb og ikke en fis med det orignale at gøre - der skulle i såfald være påstemplet tydelige serienr indikator osv -og derudover havde jeg da min orignale med chip og 150 t.km til at holde uden at flække - det er bare en ommer, men hvorfor købte du ikke det jeg linkede til? det er anerkendt og testet - gir bedre flow osv.rachr55 skrev:Her er lidt billeder af den manifold jeg købte ved Nordicturbo. ca 6mdr gammel
og bilen er 100% STANDARD.. fatter det ikke
RpR skrev:Det er ihvertfald ikke en org. manifold, det vil jeg godt give Dennis ret i, men rygtet siger jo også Nordic's er lavet i Kina, og at noget fra Kina går i stykker ville ikke undre mig.
Hvis den bare skal køre std. så ville jeg prøve at finde en manifold brugt hos en hugger for små penge, den burde ikke bare flække.