Ja, som sagt overvejer jeg kraftigt og smide en luftundervogn på min altea, men det er jo lidt en pebret affære..
Ville høre hvad i mener det koster og få den monteret, og om der evt. er nogle som er friske på at montere den for mig for en rimelig pris?
Håber at høre fra jer..
Patrick Hansen
Montering af luftundervogn på altea
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Montering af luftundervogn på altea
http://www.cartrends.dk" onclick="window.open(this.href);return false; vil nok være et meget godt bud...
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Har lige været inde på deres side, men der var ingen produkter..
Men må lige skrive en mail til dem..
Har dog fundet nogle ganske fornuftig luftundervogne på ebay, som jeg afventer svar fra sælgeren..
Så det jeg søger primært, er en som kan montere den til en ganske fornuftig pris..
Men må lige skrive en mail til dem..
Har dog fundet nogle ganske fornuftig luftundervogne på ebay, som jeg afventer svar fra sælgeren..
Så det jeg søger primært, er en som kan montere den til en ganske fornuftig pris..
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
lige omkring luftundervogn er det en MEGET dum ting og være nærig med, ingen luftundervogne har nogen sikkerhed, dvs ryger der en luftbælg eller en luftslange pga dårlige kvalitet ja så ryger bilen bar i kælderen og det ka gå MEGET galt og blive en dyr omgang i rep..
jeg aut importør af G.A.S i danmark og det noget jeg personligt selv ka stå inde for virker som det skal har haft det på mine 3 sidste biler nu og det spillere bar, det koster nogen penge men det TUV godkendt så du ka syne bilen med det, og jeg ka også stå for monteringen af det hele du ka smide mig en mail på info(a)cartrends.dk så ka vi tage den derfra
jeg aut importør af G.A.S i danmark og det noget jeg personligt selv ka stå inde for virker som det skal har haft det på mine 3 sidste biler nu og det spillere bar, det koster nogen penge men det TUV godkendt så du ka syne bilen med det, og jeg ka også stå for monteringen af det hele du ka smide mig en mail på info(a)cartrends.dk så ka vi tage den derfra
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
- Tigger
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Kontakt:
Køb ikke noget af de billige Airride, de er skod og mega morfar at køre med
og som rene siger, så har du et problem "når" de går i stykker
Jeg kan varmt anbefale at handle med Watcher.
Der er intet at sætte en finger på.
du kan se billeder af ombygning her som rene har lavet
http://web00483.tmp.dlx.dk/phpbb/viewto ... =23&t=1531" onclick="window.open(this.href);return false;
og som rene siger, så har du et problem "når" de går i stykker
Jeg kan varmt anbefale at handle med Watcher.
Der er intet at sætte en finger på.
du kan se billeder af ombygning her som rene har lavet
http://web00483.tmp.dlx.dk/phpbb/viewto ... =23&t=1531" onclick="window.open(this.href);return false;
Hilsen Brian Christensen
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
- Solak
- Nyt medlem
- Has thanked: 1 time
Er ikke helt enig med jer gutter...
Så mange luft undervogne findes der heller ikke i EU..
Og den man kan kalde for *billig/budget* er ta technix, og ja billigste pris i dk er PT 12499 kr, og 13999 i tyskland..
Vi har efterhånden solgt og monteret en del af disse undervogne, og vi har ikke haft en eneste reklamation på dem endnu, men ja det kan jo stadig komme, og det kan det også med fx G.A.S...
Samt bliver ta technix også leveret med tüv, så det er godkendt og står på den enkelte bils reg attest ved køb, af denne undervogn.
Så mange luft undervogne findes der heller ikke i EU..
Og den man kan kalde for *billig/budget* er ta technix, og ja billigste pris i dk er PT 12499 kr, og 13999 i tyskland..
Vi har efterhånden solgt og monteret en del af disse undervogne, og vi har ikke haft en eneste reklamation på dem endnu, men ja det kan jo stadig komme, og det kan det også med fx G.A.S...
Samt bliver ta technix også leveret med tüv, så det er godkendt og står på den enkelte bils reg attest ved køb, af denne undervogn.
M.V.H Ümit Solak
Seat Ibiza 6J Cupra 2010
Audi A6 3,0TDI 2007 S-line med luft!
Audi A3/S3 1997 358HK 416,23NM S3 blok med krumtap, stempler, osv, HKS 2trins programmerebar styrboks GT2871R turbo knaster fra sugemotor
Med S3 recardo kabine, S3 bremser
VW Passat 3BG 1,9TDI 101HK 2002
VW GOLF 4 1,9TDI 130hk 6gear 2002 SOLGT
Seat Altea XL 2,0 TDI 170HK 2007
Seat Ibiza 6J Cupra 2010
Audi A3/S3 1997 358HK 416,23NM S3 blok med krumtap, stempler, osv, HKS 2trins programmerebar styrboks GT2871R turbo knaster fra sugemotor
- Solak
- Nyt medlem
- Has thanked: 1 time
Og ?
Om det så var så 20 år, er det stadig interessant, og meget har ikke ændret sig, hvad luft undervogn angår.
Om det så var så 20 år, er det stadig interessant, og meget har ikke ændret sig, hvad luft undervogn angår.
M.V.H Ümit Solak
Seat Ibiza 6J Cupra 2010
Seat Ibiza 6J Cupra 2010