Er der bedre alternativer i denne prisklasse? Virker umiddelbart som et godt tilbud
Nogle der har erfaringer med den? Er på jagt efter en ny undervogn i budget klassen. Evt bare en sportsundervogn der sænker min. 40 mm ..
http://www.auto-butikken.dk/shop/supers ... 1954p.html
Supersport gevindundervogn ?
-
vartaz
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 179 times
Re: Supersport gevindundervogn ?
Der er en del der har skrevet den der AP gevind kører rigtig godt , tror også den er i et fornuftigt prisleje
ellers skal du købe en h&r monotube 3, den har jeg kører sindsygt godt og er ligeså komfortabel som original, men den var også dyr...
ellers skal du købe en h&r monotube 3, den har jeg kører sindsygt godt og er ligeså komfortabel som original, men den var også dyr...
-
puggi
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: kolding
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Havde en supersport på en A4 b6 engang.. Lorte undervogn, hård som fanden og dæmper holdte 50.000 km så var de færdige..
I det prisleje kan du få eibach prostreet - eller en ap koster omkring de 4.000 på eBay
Lad for ALT i verden være med at købe ved autobutikken, du skal vente laaaaang tid på dine vare og de er fyldt med dårlige undskyldninger. Lorte butik
I det prisleje kan du få eibach prostreet - eller en ap koster omkring de 4.000 på eBay
Lad for ALT i verden være med at købe ved autobutikken, du skal vente laaaaang tid på dine vare og de er fyldt med dårlige undskyldninger. Lorte butik
rigtige mænd kører med turbo.. 
- clausvp
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Til hvilken bil?Cola skrev:Er der bedre alternativer i denne prisklasse? Virker umiddelbart som et godt tilbud
Nogle der har erfaringer med den? Er på jagt efter en ny undervogn i budget klassen. Evt bare en sportsundervogn der sænker min. 40 mm ..
http://www.auto-butikken.dk/shop/supers ... 1954p.html
Vent, spar op til en ordentlig undervogn!