Undervogn til Leon SC 5F - hvilken?

Alt vedr. sænkning, større bremser mv.
Besvar
Brugeravatar
Nisted
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Undervogn til Leon SC 5F - hvilken?

Indlæg af Nisted » 9. mar 2014, 16:02

Hej kloge hoveder :)

Jeg skal have min 2014 Seat Leon SC 1.6TDi DSG ned på maven 8-) Men jeg er i tvivl om hvilken retning jeg skal gå.

Mine krav er "simple": Jeg vil gerne have bilen LAV, men stadigvæk forholdsvis komfortabel, da jeg kører ca 40.000km årligt. Jeg er åben overfor både gevind og luft.
Har tidligere haft en Cupra på 20" og "discountundervogn", så er ikke sart hvad angår komfort, men da jeg nu kører 3 gange så meget årligt, så skal bilen også være lidt mere komfortabel ;)

Jeg har ikke selv kunne finde en gevind der sænker mere end 65mm, hvilket lige er i underkanten, - jeg vil gerne sænke mindst 80mm.

Hvis det skal være luft, så skal der være en eller anden form for automatisk niveauregulering og evt presets til højden, da min kæreste af og til også bruger bilen.

Er der nogen af jer der har et bud på en undervogn til sådan en MQB platform? :)

PFT //Kim
Den hvide varevogn er solgt, og fornuften sejrede -
Nu: 2014 Leon SC 1.6TDi DSG som er godt for.... -brændstoføkonomien :)

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Been thanked: 1 time

Re: Undervogn til Leon SC 5F - hvilken?

Indlæg af clausvp » 9. mar 2014, 17:47

Med de krav du stiller er der ingen vej uden om luft!

http://Www.cartrends.dk kan hjælpe dig til en godkendt type.

aknedude
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 31 times
Been thanked: 63 times

Indlæg af aknedude » 9. mar 2014, 17:58

Har du set nogen af dem der er sænket 65mm. For den kommer satme langt ned med 65 mm sænkning. Hvis den skal kunne køre er det ikke muligt at få den meget lavere.

Brugeravatar
Nisted
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Been thanked: 0

Indlæg af Nisted » 9. mar 2014, 18:52

aknedude skrev:Har du set nogen af dem der er sænket 65mm. For den kommer satme langt ned med 65 mm sænkning. Hvis den skal kunne køre er det ikke muligt at få den meget lavere.
Jeg har støvsuget nettet for billeder, hovedsagelig af Golf 7, da det jo er samme platform. Langt de fleste billeder jeg kan finde er dog "modelbilleder" så dem kigger jeg på med et hvis forbehold :(
Flere af bilerne står sådan set flot, men er med "sporty look", altså 19" fælge uden stretch i dækkene.
Min plan er mere i retningen af "tief und breit" med 18" med godt strukne dæk, og der er jeg sgu bange for lige at komme til at mangle det sidste.. Det er satme ærgerligt lige at mange 5mm for den sidder i skabet, og så er der bare ikke flere vindinger at give af :roll: :cry:
Den hvide varevogn er solgt, og fornuften sejrede -
Nu: 2014 Leon SC 1.6TDi DSG som er godt for.... -brændstoføkonomien :)

Besvar

Tilbage til "Undervogn"