Går sådan set og kigger på gevind undervogn til min Seat Leon 1,9 tdi fra 2006
Men det store spørgsmål ligger i om hvordan jeg finder ud af hvilken tårndiameter jeg har og jeg derefter skal bestille undervognen til.
Og har folk visse råd til hvilken undervogn, den behøver ikke at være hårdhedsjusterbar og koster en milliardmillion......
Gevind til Leon
-
Flamiq
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 121 times
Re: Gevind til Leon
Hej
Lige nu er der rent faktisk en del tråde omkring undervogne, så prøv at kigge lidt omkring i emnerne
Se også evt. hos Seatclub.Dk (Seat Club Danmark), der kun handler om diverse Seat-modeller
Personlig kan jeg anbefale en Eibach gevind, Pro Street S. Du behøver ikke bekymre dig om tårndiameter, når du bestiller til din hos en forhandler i DK. Når "blot" du oplyser model og årgang, så burde du få den rigtige
Lige nu er der rent faktisk en del tråde omkring undervogne, så prøv at kigge lidt omkring i emnerne
Se også evt. hos Seatclub.Dk (Seat Club Danmark), der kun handler om diverse Seat-modeller
Personlig kan jeg anbefale en Eibach gevind, Pro Street S. Du behøver ikke bekymre dig om tårndiameter, når du bestiller til din hos en forhandler i DK. Når "blot" du oplyser model og årgang, så burde du få den rigtige
Mvh.
Flemming
2020 Skoda Kamiq 1,5 Style dsg act
Flemming
2020 Skoda Kamiq 1,5 Style dsg act
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Gevind til Leon
Normalt er Stylance = 50mm fjederben og FR modellerne = 55mm fjederben
Jeg har selv en Eibach Pro Street S gevind på og er rigtig godt tilfreds med den
Jeg har selv en Eibach Pro Street S gevind på og er rigtig godt tilfreds med den
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook