Ahh okay

men ja, princippet er jo det samme-ish

Det er i øvrigt en fin side du linker til, den havde jeg ikke set før, men det er gode forklaringer - jeg
tror altså at det du oplever er appelsinhud, selvom det ikke helt ligner billedet
Stuetemperatur på lakken plejer jeg også, men hvis du kan finde en dag hvor bilens temperatur "naturligt" passer til dåsens anvisning, så er det langt nemmere end at forsøge med varmeblæser, for det må hverken være alt for koldt, eller alt for varmt - hvis det er for varmt, så modarbejder det også resultatet, for så fordamper opløsningsmidlet nærmest før lakken kan nå at løbe sammen.
I "gamle dage" brugte jeg også Multona dåserne, dengang var de "ca-farver": Altså hvis man slog deres farvekoder op, så stod der f.eks. at den givne farve svarede til "VW flashsilber"
samt en "Opel dit" og en "Ford dat" og det kan i min verden ikke rigtig lade sig gøre, og af og til var farven også håbløst langt fra det den skulle simulere

- derfor er jeg gået væk fra dem, men de virkede ellers fint nok - dengang havde Multona dåserne den gammeldags dyse, men jeg formoder at de også har fået denne type nu (?):
https://www.billigbilpleje.dk/pi/Sprayd ... 46315.aspx
Hvis ikke, så bør du have fat i sådan én, før du skal i gang igen, det er
meget nemmere at arbejde med