Hele kabinen har fået en omgang med noget rens med en højtryks sæderenser, men man kan stadig se den hvide ring.
Hvad kan i anbefale til at rense nogle stofsæder i dybden?
Jeg har brugt den på mange nye biler uden problemer. Det er meget lidt vand der kommer ud og du styre det selv.holberg19 skrev:Spildte 3 kopper skoldhed sort kaffe ud over passagersædet på min 3 mrd. gamle bil.
Overvejede tæpperenser, men droppede ideen fordi jeg var bange for den gav for meget vand. Hvis du har sædevarme indbygget i sædet og så er en masse vand nok ikke optimalt. Har dog læst om flere der har brugt det med succes, men jeg turde ikke løbe an på det i en helt ny bil.
I stedet købte jeg en dåse sæderens i den lokale Røverkøb. Brugte hele dåsen gennem 3 behandlinger over ca. en måned - det har fjernet lugt og kaffefarve. Kostede ca. 80,- kr.
Det er så derfor man sætter den slags i vognbunden eller omme i bagagerummet.Knud M skrev:Havde pizza med på sædet sidste uge, og tænkte ikke over, at jeg skulle prøve en ny pizza, før jeg kom hjem...
Pizza med chilli hvidløg og salami, dooh det dryppede mere end den kedelige jeg har fået de sidste mange år..
Eller siger ja tak, til den søde pizza pige der tilbyder en plastik pose med til...SteffenR skrev:Det er så derfor man sætter den slags i vognbunden eller omme i bagagerummet.Knud M skrev:Havde pizza med på sædet sidste uge, og tænkte ikke over, at jeg skulle prøve en ny pizza, før jeg kom hjem...
Pizza med chilli hvidløg og salami, dooh det dryppede mere end den kedelige jeg har fået de sidste mange år..
Hvordan brugte du det ?KD skrev:Skumvask fra Biltema - ligner er helt nyt sæde nu. Og så kun til 39,95.