Hej peeps!
Har tit studset over at, der er mange som skriver om der er silicone i poleremidlet som bliver brugt.. Er det en godt eller skidt for bilens lak og holdbarheden af produktet om der er silicone i?
Som jeg læser tingene på diverse detailing sider så er folk generelt modstander af silicone indholdige produkter?
Skrev til 3M igår for at høre om deres produkter indeholder silicone og der var svaret ja!
Ved at 3M produkter bliver brugt af flere bilcentre og autolakere..
Hvad har i af erfaring med overstående?
Silicone indhold i Compund Produkter?
-
dk-creations
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
-
hansen123
- Medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vanløse
- Has thanked: 0
- Been thanked: 21 times
Re: Silicone indhold i Compund Produkter?
Der er sådan set ikke noget galt med at diverse polermidler indeholder silikone, problemet opstår når du skal have malet bilen foreksempel, hvis silikonen ikke er helt væk så bliver dig og din maler ikke gode venner...dk-creations skrev:Hej peeps!
Har tit studset over at, der er mange som skriver om der er silicone i poleremidlet som bliver brugt.. Er det en godt eller skidt for bilens lak og holdbarheden af produktet om der er silicone i?
Som jeg læser tingene på diverse detailing sider så er folk generelt modstander af silicone indholdige produkter?
Skrev til 3M igår for at høre om deres produkter indeholder silicone og der var svaret ja!
Ved at 3M produkter bliver brugt af flere bilcentre og autolakere..
Hvad har i af erfaring med overstående?
Noget helt andet er at du alligevel burde rense bilen efter endt polering så du kan se om resultatet er som du vil have det og det ikke bare fylder diverse skavanker med polermiddel og skjuler det (kortvarigt) der vil du også tage diverse silikone rester med i graven...
Tidligere: Leon FR 2.0 TSI
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles