Bopjensen skrev:Det koster 26 GBP for 5 liter.
Fragten for 3 = 14 GBP.
Så det bliver ca. 18.7 GBP pr. dunk ( 163Kr) til hver hvis vi er tre om at dele.
Venlig hilsen Bo
Forklar lige det regne stykke igen hvordan du får det til 19£ pr dunk med porto
Bopjensen skrev:Det koster 26 GBP for 5 liter.
Fragten for 3 = 14 GBP.
Så det bliver ca. 18.7 GBP pr. dunk ( 163Kr) til hver hvis vi er tre om at dele.
Venlig hilsen Bo
Du skal trække fragten fra jo. Eller...hpo skrev:Bopjensen skrev:Det koster 26 GBP for 5 liter.
Fragten for 3 = 14 GBP.
Venlig hilsen Bo
Forklar lige det regne stykke igen hvordan du får det til 19£ pr dunk med porto
begyndte at tro at jeg er den eneste som ikke bruger fælgrensSyndicate skrev:Hvad pokker bruger i alt det fælgrens på?![]()
Mine fælge er forseglet med voks, og får fælgrens 1-2 gange på en sæson, og bliver ellers vasket en gang om ugen i alm. vaskevand med bilshampoo, som også bruges til lakken, når bilen også vaskes.
Jeg er stadigvæk med på en dunk.Hvor sendes de til ?Bopjensen skrev:Ha, ha, ved ikke lige helt hvad der gik galt der![]()
Det bliver ca 30gbp pr dunk, lidt mindre hvis der er flere der er med.
Venlig hilsen Bo
SuperBopjensen skrev:Hej
Det er bare i orden.
Regner med at bestille i aften, eller i morgen.
De bliver sendt til Randers.
Du siger bare til når de er landetBopjensen skrev:Hej
Så er der bestilt fælgrens!
Kan afhentes i Randers om 3 arbejdsdage. Pris 265 Kr. for 5L
Venlig hilsen Bo
det kan der nok være noget om, hér bliver de vasket hver/anden ugeBopjensen skrev:Jeg tror det har lidt at gøre med hvor ofte man vasker.
Jeg har desværre kun tid til at vaske mine bile ca. en gang om måneden, og der er alm. sæbevand altså ikke nok.
Nu skal det i hvert fald prøves
Mobilepay, men lad os lige vente med det til de er landetLasse_j skrev:Du siger bare til når de er landetBopjensen skrev:Hej
Så er der bestilt fælgrens!
Kan afhentes i Randers om 3 arbejdsdage. Pris 265 Kr. for 5L
Venlig hilsen Bo![]()
Har du mobilepay eller swipp? Takker for venligheden
Hvad er prisen?Bopjensen skrev:Hej
Så kommer der fælgrens i dag!
Jeg er vidst kommet til at bestille en dunk for meget, så hvis det har interesse så giv endelig lyd.
Venlig hilsen Bo
Hvis West skal have en så er der desværre udsolgt nuJesperrm skrev:Også mig +1