Jeg har fået lavet en DITEC behandling på min bil, og har fået afivde af VW jeg ikk bare må bruge noget sæbe, til til at vaske bilen med... Ville høre hvad i andre, bruger når i har fået lavet sådan en behandling?
Og hvilken børste i bruger?
Hvilken sæbe/svamp, har DITEC behandling på min bil nemlig?
-
PHL
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Amager
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Hvilken sæbe/svamp, har DITEC behandling på min bil nemlig?
Du kan da godt bruge alm sæbe(autoshampo) men der skal gå noget efter behandlingen før du må vaske bilen.Jens_rmb skrev:Jeg har fået lavet en DITEC behandling på min bil, og har fået afivde af VW jeg ikk bare må bruge noget sæbe, til til at vaske bilen med... Ville høre hvad i andre, bruger når i har fået lavet sådan en behandling?
Og hvilken børste i bruger?
Børste? du bruger vel ikke børster på lakken?!?!? Der skal bruges en svamp
mvh Peter
- ABT
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Jydeland
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 16 times
- Kontakt:
Re: Hvilken sæbe/svamp, har DITEC behandling på min bil nemlig?
Fik det samme at vide hos CARTEC, så jeg højtryksvasker bilen først og evt. rent vand på autobørsten bagefter. Er den rigtig beskidt (bilen altså
), så bruger jeg bare lidt alm. autoshampo.. (5 x på 9 mdr.)
Men sæbe nedbryder DITEC/CARTEC behandlingen hurtigere, så vær lidt nærrig!
Har iøvrigt ingen problemer med vaskeridser (har kun vasket bilen 1-2 gange i vaskehallen på 1 år).
Fik bilen behandlet for 9 mdr. siden og står stadigvæk som ny i lakken, får dog en ekstra gang CARTEC i næste uge, så den er klar til vinter..
BLING-BLING!
Men sæbe nedbryder DITEC/CARTEC behandlingen hurtigere, så vær lidt nærrig!
Har iøvrigt ingen problemer med vaskeridser (har kun vasket bilen 1-2 gange i vaskehallen på 1 år).
Fik bilen behandlet for 9 mdr. siden og står stadigvæk som ny i lakken, får dog en ekstra gang CARTEC i næste uge, så den er klar til vinter..
BLING-BLING!
“We all share the responsibility of climate change, the destruction of our forests, and the poisoning of our air and water.
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..