Side 1 af 2

Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 16:43
af DanielB12
I fars dags-gave var min kæreste så flink og kærlig, at købe en lille care pakke til bilen. Det blev selvfølgelig købt fra den lokale detailingbutik butik, SiCare, 3 km fra hvor vi bor, i Køge. Der har jeg købt en del ting og materialer tidligere, sådan set lige siden vi fik vores første Polo og det ikke skortede på ambitionerne om håndvask hver søndag.

Men - som nogen måske har læst, så havde hun efterladt posen med de forskellige ting; heriblandt en 1 liters flaske med fælg rens, i bagagerummet. Der havde den ligget på turen fra butikken og hjem - en tur med 9 sving. Da vi åbner bagagerummet om morgenen, er det helt svøbet ind i det her stads.. Stort set samtlige 1 L er sivet ud på gulvtæppet i bilen...

Jeg skriver et opslag i deres produktgruppe, egentlig for at høre hvordan man nemmest fjerner det og lugten, men også lidt brok, at deres flasker ikke er i bedre kvalitet - det skal til godkendes af admin = ejerne er butikken, hvilket det aldrig bliver.

Kæresten er dog sur og mener at det mindste de kan gøre, er at levere en ny flaske med Iron Buster.. Så hun forfatter en lødig mail til dem, og spørger ærligt til sidst i den, om hun ikke bare kan komme forbi og hente en ny flaske. Det gør hun for 14 dage siden. Men hører intet fra dem..

Så smider jeg en 1-stjerne anmeldelse på Trustpilot. Og så svarer de, at de har sendt mailen tidligere (den er dog ingen steder at finde i kærestens mailboks - eller ikke i spam), videresender det oprindelige svar - her skriver de en længere smæde, med konklusion på, at deres produkter ikke bør transporteres i bagagerummet. De vil derfor ikke erstattet produktet.

Nu kommer meningen så med indlægget her - er det bare mig, eller er det utrolig ringe kundeservice?
ja, man bør nok ikke transportere en flaske, liggende, i bagagerummet, med en sprøjtedyse på - men personligt ville jeg ikke have tænkt over det - jeg ville nok have tænkt, at den var sikret på en eller anden vis, f.eks. som med ketchupflasker etc, hvor man skal hive en 'seal' af..

Flasken koster 99 kr., så det er ikke pengene.. Det er mere princippet i, at man ikke lige fortæller at "husk at de skal stå oprejst' når man kommer og køber det, hvis det virkelig er en kendt fejl (som der påstås i mailen fra dem).

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 16:56
af FrederikHansen
Produktet indikerede lidt hvem det handler om, og ja deres kundeservice virker til at være falder gevaldigt desværre.

Produkterne er jo fine til den pris!

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 16:56
af kGlerup
Synes ikke det er en super service de yder..
Men, hvis jeg forstår det ret, din første henvendelse er i deres FB gruppe? Ledsaget af en smule brok?
Jeg ville nok have startet med enten at køre dertil eller give dem et kald. Det tunge skyts ville jeg vente med.
Om det ville ændre udfaldet aner jeg ikke...

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 17:02
af DanielB12
kGlerup skrev:
16. jun 2021, 16:56
Synes ikke det er en super service de yder..
Men, hvis jeg forstår det ret, din første henvendelse er i deres FB gruppe? Ledsaget af en smule brok?
Jeg ville nok have startet med enten at køre dertil eller give dem et kald. Det tunge skyts ville jeg vente med.
Om det ville ændre udfaldet aner jeg ikke...
Ja, jeg ville også have kørt der til, men da vi opdagede det, havde de lukket. både på telefon og i butikken. Jeg kan ikke lige finde opslaget nu, men brokken var med et glimt i øjet ala "og så får jeg da også brugt min højtryksspuler lidt, nu når plastkvaliteten ikke er helt på højde med produktet".

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 17:03
af Monze1980
Jeg havde ikke gjort noget ved det.

Tænker det er ret meget ude på overdrevet fra din side.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk


Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 17:10
af kGlerup
DanielB12 skrev:
kGlerup skrev:
16. jun 2021, 16:56
Synes ikke det er en super service de yder..
Men, hvis jeg forstår det ret, din første henvendelse er i deres FB gruppe? Ledsaget af en smule brok?
Jeg ville nok have startet med enten at køre dertil eller give dem et kald. Det tunge skyts ville jeg vente med.
Om det ville ændre udfaldet aner jeg ikke...
Ja, jeg ville også have kørt der til, men da vi opdagede det, havde de lukket. både på telefon og i butikken. Jeg kan ikke lige finde opslaget nu, men brokken var med et glimt i øjet ala "og så får jeg da også brugt min højtryksspuler lidt, nu når plastkvaliteten ikke er helt på højde med produktet".
Jeg ville stadig have holdt mig tilbage og ventet en dag mere.
Jeg ville også blive lidt mopset hvis jeg var dem. Synes ikke de har fået en reel chance for en mindelig aftale.
Men jeg er også lidt gammeldags og kører helst ikke den slags via SoMe.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 17:10
af jansom
Monze1980 skrev:Jeg havde ikke gjort noget ved det.

Tænker det er ret meget ude på overdrevet fra din side.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Enig. Det er næppe deres skyld at flasken blev tømt ud i bagagerummet på bilen.
Ville du også brokke dig i den lokale brugs hvis der gik hul på en liter mælk i bilen på vejen hjem?
I har ikke en sag. Glem det og kom videre.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 17:41
af ReneBo
Jeg havde givet mig selv et trælår for ikke at, sætte tingene så de ikke kunne vælte rundt :)

Jeg forstår ikke helt generelt hvorfor forbrugere i dag tyer til Trustpilot og sender en 1 stjernet, når tingene ikke går deres vej. Der er altid 2 sider af en sag. Det er ikke ment negativt på TS (DanielB12) - jeg fatter bare ikke ideen med det.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 17:55
af Avantismo
Læste en gang på audiclub om en englænder, der havde købt en helt ny RS4 med lys cremet kabine..

Efter en uge kørte han forbi den lokale farvehandler og fik tonet 5 ltr mørkeblå træbeskyttelse til garagen.

Da kan kom hjem efter lidt frisk kørsel, så dryppede bilen mørkeblå væske fra bagklappen..

Det blev vidst en ret dyr regning for kunden. ;)

Vær glad for at det bare var lidt fælgrens…..

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 18:44
af SzleeperDK
Nej.

Ikke dårlig kundeservice.

Ville det være en nem måde for dem at lukke munden på dig? Ja!

Kan simpelthen ikke se det rimelige i at give dem 1 stjerne på TP. Ja, de skulle have besvaret din mail, det kan jo have været noget teknisk.

Ud over det, så bør de i mine øjne heller ikke gøre noget som helst. Især med den lettere forkælede opførsel.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 18:48
af DanielB12
Jeg dropper nok bare dem og deres produkter, og så må de leve med det relative tab og ditto til mig 🙃🤷🏼‍♂️

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 18:52
af Obel
Hvis man som forretningsdrivende skal erstatte samtlige kunders forkerte brug og/eller tab af solgte produkter, så får pengene hurtigt ben og gå på i en lille forretning.
Han tjener måske i forvejen max. 20-30 kr. på produktet (kender ikke marginer på den type produkter)

Selvfølge ville det være god kundeservice…. Det ville være endnu bedre kundeservice at han rensede hele din kabine, som jo lugter pga. hans dårlige produkt indpakning. Men nogen gange må man tage ansvaret for sine egne fejl…. og ikke forvente at andre gør det for en…

Når det er sagt, så håber jeg selvfølgelig han gav et godt råd til hvordan man evt. kommer lugten til livs.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 20:37
af Realtor
Ej den kan i sku ikke klandre butikken for. Jeg har også selv de flasker og de er pænt hårdføre. Havde din kone lagt en flaske vin på samme måde, nok næppe.

Dårlig stil de ikke svarer, men en stjerne på TP er også dårlig stil i min bog sagen taget i betragtning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 20:40
af KVL
Altså, hvis jeg havde købt en græsk yoghurt i Bilka, og lod den rulle rundt i bagage rummet, så den gik i stykker, så havde jeg selvfølgelig også brokket med til dem. Et over at den ikke kan holde til det, to, at de ikke giver en ny i erstatning.

Come on, det har da ikke noget med dårlig service. Det er dårlig håndtering fra hendes side, som hun nu prøver at dreje over på sælger. Det er et dårligt princip.Tag den 100 kr, og sig man selv har størstedelen af skylden.

Hvis firmaet kunne, så havde de nok også givet jer en stjerne efterfølgende.. Jeg synes du skal give din kæreste fem stjerner for tanken med gaven, og en stjerne for håndtering af produkt og klage.

Stakkels firma at de skal i offentlig gabestok for sådan en ting.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 20:47
af DanielB12
Den har ikke ligget løst. Den lå i en pose med 3 andre flasker (uden spray). Så den har ikke rullet rundt i hele bagagerummet... Men hele posen har ligget løst, og været åben.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 20:49
af KVL
ReneBo skrev:
16. jun 2021, 17:41
Jeg forstår ikke helt generelt hvorfor forbrugere i dag tyer til Trustpilot og sender en 1 stjernet, når tingene ikke går deres vej.
Enig.

En score på TP siger jo meget meget lidt om firmaet. Men det straffer dem uendelig hårdt. Men når man læser kommentarerne derinde, siger det jo oftest bare mest om kunderne..

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 21:30
af vartaz
Altså Daniel det der er sgu købehabenhaveri.
Jeg stiller flaske bag i min bil. Kører råddent hjem, flasken vælter. Nu skal flaskens leverandør give mig ny flaske.
Kan du selv høre det? Også giver du 1 stjerne fordi de ikke gider svare pga de syntes kunden er helt hen i vejret. Hvilket de har ret i 😆... Curling opdraget? DU har lavet en fejl, den skal du altså selv betale for 😀 ang seal. De flasker med spray hoved har sjældent seal. De er klar til spray og kan ikke stoles på at være tætte når de ligger ned. Mener man kan skrue hovedet af på dem, måske nogen bare havde løsnet hovedet...

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 22:03
af Vader
Hov hov, Køge er udkantsdanmark og kunne lige så godt være Somalia som Hirtshals. Kbh er det i hvert fald ikke 👍🏼

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 22:09
af DanielB12
vartaz skrev:
16. jun 2021, 21:30
Altså Daniel det der er sgu købehabenhaveri.
Jeg stiller flaske bag i min bil. Kører råddent hjem, flasken vælter. Nu skal flaskens leverandør give mig ny flaske.
Kan du selv høre det? Også giver du 1 stjerne fordi de ikke gider svare pga de syntes kunden er helt hen i vejret. Hvilket de har ret i 😆... Curling opdraget? DU har lavet en fejl, den skal du altså selv betale for 😀 ang seal. De flasker med spray hoved har sjældent seal. De er klar til spray og kan ikke stoles på at være tætte når de ligger ned. Mener man kan skrue hovedet af på dem, måske nogen bare havde løsnet hovedet...
Jo jo, sagtens.

Men 2 ting:
1) TP beviser jo sit værd, når de svarer efter 5 min. 🤷🏼‍♂️ Jeg er ligeglad med den ‘tabte’ flaske. Jeg synes det havde været god stil og service, at lade indlægget på fb gå igennem, eller smide mig en besked om: ‘hey, masser af vand, så er det væk, og så vær obs på dit dat” ift hvordan jeg klarede mit problem med en liter fælgrens i bagagerummet.

2) turen er 3 km med 9 sving. det er min kæreste der kørte - og hun kører bestemt ikke vildt, tværtom 🥱
Jeg synes der er københavneri, at indlede med at det er kunden der er idiot og håndterer det forkert, i stedet for at se på, hvad der er sket, og lige hører dem ad. Især når det er dem selv der har pakket produkterne, i en pose, og bare overdraget posen til min kæreste.
Så skulle hun selvfølgelig havde tjekket, om alle låg var skruet ordentligt på.. og selvfølgelig heller ikke bare have lagt posen i bagagerummet, uden at spænde den fast.. 🙃🙃

Der er masser af gode analogier til dit og dat...
men forskellen er jo i bund og grund god kundeservice - sidste sommer, tabte sønnike den isvaffel han lige havde fået, da han gik ned af trappen. Ja, mega dumt at give en 3,5 årig en isvaffel, i know *gamle gnavne mænd*.
Men nærmest inden vi opdager det, har ismutter lavet en ny til ham, endda med en flødebolle i, som vi ellers havde sagt nej til.
Behøver jeg fortælle, hvor vi altid køber is nu, og hvilken isbod vi anbefaler alle?

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 16. jun 2021, 22:50
af Kevinff
DanielB12 skrev:
vartaz skrev:
16. jun 2021, 21:30
Altså Daniel det der er sgu købehabenhaveri.
Jeg stiller flaske bag i min bil. Kører råddent hjem, flasken vælter. Nu skal flaskens leverandør give mig ny flaske.
Kan du selv høre det? Også giver du 1 stjerne fordi de ikke gider svare pga de syntes kunden er helt hen i vejret. Hvilket de har ret i Billede... Curling opdraget? DU har lavet en fejl, den skal du altså selv betale for Billede ang seal. De flasker med spray hoved har sjældent seal. De er klar til spray og kan ikke stoles på at være tætte når de ligger ned. Mener man kan skrue hovedet af på dem, måske nogen bare havde løsnet hovedet...
Jo jo, sagtens.

Men 2 ting:
1) TP beviser jo sit værd, når de svarer efter 5 min. Billede Jeg er ligeglad med den ‘tabte’ flaske. Jeg synes det havde været god stil og service, at lade indlægget på fb gå igennem, eller smide mig en besked om: ‘hey, masser af vand, så er det væk, og så vær obs på dit dat” ift hvordan jeg klarede mit problem med en liter fælgrens i bagagerummet.

2) turen er 3 km med 9 sving. det er min kæreste der kørte - og hun kører bestemt ikke vildt, tværtom 🥱
Jeg synes der er københavneri, at indlede med at det er kunden der er idiot og håndterer det forkert, i stedet for at se på, hvad der er sket, og lige hører dem ad. Især når det er dem selv der har pakket produkterne, i en pose, og bare overdraget posen til min kæreste.
Så skulle hun selvfølgelig havde tjekket, om alle låg var skruet ordentligt på.. og selvfølgelig heller ikke bare have lagt posen i bagagerummet, uden at spænde den fast.. BilledeBillede

Der er masser af gode analogier til dit og dat...
men forskellen er jo i bund og grund god kundeservice - sidste sommer, tabte sønnike den isvaffel han lige havde fået, da han gik ned af trappen. Ja, mega dumt at give en 3,5 årig en isvaffel, i know *gamle gnavne mænd*.
Men nærmest inden vi opdager det, har ismutter lavet en ny til ham, endda med en flødebolle i, som vi ellers havde sagt nej til.
Behøver jeg fortælle, hvor vi altid køber is nu, og hvilken isbod vi anbefaler alle?
Altså det blå ishus? Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 02:50
af RFalle
Jeg synes man er meget hurtig til at tillægge denne historie en masse som ikke er oplyst. Man kan sige meget om metoden som er anvendt til at klage, der havde jeg nok også ved en lokal have taget direkte kontakt.

Men med det sagt, så vil jeg forvente at en lukket beholder som er nyindkøbt er tæt uanset om den fragtes liggende eller stående. Med mindre forhandleren har oplyst mig andet.

Og hvis en sådanne kan løbe ud natten over havde jeg nok også forventet en bedre service fra forhandleren da det alligevel er noget af en utæthed denne beholder har.

Man kan simpelthen ikke forvente at kunden selv skal undersøge en lukket beholder for om den er tæt og slet ikke hvis forhandleren er bekendt med fejlen/uhensigysmæssigheden.

At forhandleren så på bagkant ikke kan gøre meget mere end at guide til rengøring/beklage og evt. I bedste tilfælde erstatte produktet havde ikke kostet ham alverden i forhold til at miste en fast kunde som jeg ser det.

Synes de analogier der er brugt ikke helt holder da vi ikke er oplyst om at produktet på nogen måde er mishandlet som de antager.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 07:45
af holberg19
Proportionerne er desværre ikke helt kalibreret her. Tag telefonen og ring en anden god gang.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 09:31
af Hr_Ravn
Deres flasker og dunke er rimelig hårdføre..
Jeg opdagede dog i forgårs at min 1L flaske med APC koncentrat var flækket i de nederste 5 cm på siden, og der stille og rolig dryppede APC ud i tasken hvor den står Oprejst i. til mit eget held havde jeg en tom 1L flaske fra snowfoam stående, som det bare blev hældt over i. det er første flaske jeg oplever der går hul på, og den var alligevel godt 2 år gammel.

jeg ville ringe til dem næstkommende hverdag og høre ad, skulle sådan noget ske.


Men enig med de andre, det er en træls ting af det er sket, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 10:17
af Mike H
Husk - tal pænt til hinanden her inde.
Daniel spurgte pænt - svar pænt ;) - også selv om man ikke er enig.
Husk vi kender jo ikke til hvad der helt nøjagtig er sket (kat på vejen ved hjemtransport - medarbejder har tabt produktet før det blev sat på hylden... you name it)

Jeg kender desværre godt historier fra DK om hjemtransport af Gori - som har været utæt. Ikke fedt.
Kan firmaet klandres? Vel ikke rigtigt - men desto dyrere et produkt, desto bedre må tætheden vel også være. Selvfølgelig forudsat at transporten er sket forsvarligt.
Kan man forlange et nyt produkt - næh. Butikken kan vel ikke stå til ansvar for håndtering, når du har forladt deres matrikel. Men de kan godt rådgive om hvordan man bedst fjerne det.

Jeg håber du har fået fjernet produktet fra bagagerummet.
Og god dag til jer alle.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 15:07
af Schmidt
I forbindelse med min virksomhed driver jeg en lille webshop med produkter som et forsøg. Primært for at teste diverse marketing kanaler og forskellige teknologier inden jeg anbefaler/sælger det til mine kunder.
Derudover har vi gjort det for at få de samme erfaringer som nogle af vores kunder har med at drive webshop.

Jeg må sige at jeg er overrasket over hvad kunder brokker sig over. De fleste af vores kunder er i de yngre segment og har en overraskende tilgang til hvad der er ret/rimeligt (ikke at jeg siger det er det i dit tilfælde Daniel).

Jeg har I flere tilfælde sendt folk nye produkter, blot for ikke at høre på mere brok i stedet for at skulle hele møllen igennem med tilsværtning på FB og Truspilot etc. Det jeg til gengæld kan se er at de kunder der starter med at brokke sig, som jeg så har "overøst" med service. (eksempel: Kunden brokker sig voldsomt over at det er et lorteprodukt i grove termer og de farer op til at starte med uden man får en chance for at afhjælpe problemet. Her har jeg i nogle tilfælde givet folk pengene tilbage + sendt dem et spritnyt produkt). Dette har gjort denne kunde til en ENDNU bedre kunde da de nu giver 5 stjerner på Trustpilot og taler MEGET varmt om service osv. Det er svært for mig nogle gange blot at "æde" den, men omvendt, i mit tilfælde, er det et relativt billigt produkt, så på den lange bane kan det nok godt betale sig.

Jeg havde en kunde der havde købt for omkring 200 kr. for et par uger siden. På dette tidspunkt kørte vi fri fragt til pakkeshop. Jeg giver 44,25 kr. for at sende pakken, som kunden så ikke afhenter i pakkeshop indenfor 14 dage, retur til mig; Pris: 44,25 kr. Kontakter så kunden for at høre om man stadig ønsker at få sendt produktet. Jeg får så et svar i stil med: "Ja jeg kunne ikke lige nå at hente den i pakkeshop, så jeg tænkte at den bare kom retur til jer og I så kunne sende den igen!".

Jamen jeg smider da lige en pakkelabel til 44,25 kr. på for 3. gang for at sende et produkt der har en udsalgspris på 200.- kr. - Total fragt: 132,75. Jeg griner bare af det, det er blot et forsøg og det er gået i nul og lidt til, så alt er fint, men jeg er godt nok glad for jeg ikke skal leve af at drive webshop, det er vanvittigt hvad der kommer af henvendelser :)

Som sagt, ikke møntet på dig Daniel, jeg havde givet dig et nyt produkt med det samme for at slippe for den dårlige omtale, jeg tror som sagt på det kan betale sig på den lange bane.

Mit indtryk er at mange forbrugere der ikke kender til den "virkelige verden" har en idé om at alle der ejer et CVR nummer får et par millioner hver d. 1 i måneden, så de vælter sig i penge :)

- Blot en lille historie fra den anden side af bordet, og JA, der er heldigvis også MANGE fede kunder der er glade og tilfredse og en fornøjelse at handle med, men tonen og det man forlanger er klart blevet værre.

Det meste af min familie har drevet selvstændige supermarkeder, under forskellige kæder, helt tilbage fra 50'erne, og de kan sgu også mærke, at tonen er blevet skrappere og NOGLE kunder forventer helt vanvittige ting :)

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 18:28
af vandhunden
Jeg følger en del med i vores kundeservice i firmaet og tager også opgaver hvis de skal have hjælp

Der var for nylig en hjernedød kunde af hunkøn der på samme tidspunkt som hun skrev en mail til os også gav os en sviner på trustpilot for dårlig service.

Det var om aftenen hvor kundeservice var lukket og vi endnu ikke har haft mulighed for at svare på hendes henvendelse!!!

Søgte på hende og hun havde et utal af svinere på trustpilot til diverse firmaer

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 20:51
af martinta
Schmidt skrev:
17. jun 2021, 15:07
....
Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der har børn, men det du beskriver er jo ikke anerledes end når du har børn der skal opdrages.

2 årig græder, vil have en is, du giver ham en is
*brain connection* græde = is
næste gang: 2 årig græder, vil have en is, græder, for nu ved han det virker.

Repeat repeat.

Og tror desværre det er det som du også oplever. Folk er blevet vant til at true med facebook/instagram followers/Trustpilot, så når de ikke får deres vilje, så ryger det direkte derind.

Og det er jo ikke direkte kun over for sælgere, men man ser jo jævnligt på facebook og andre steder at nogle har haft en dårlig oplevelse med deres arbejdsgivere, en kollega el, og så i stedet for at vende den med personen, så skriver de deres udgave af det på væggen og ser hvordan deres netværk reagerer.

Og nej :-) Skriver ikke det er det du gør Daniel, var mere i kontekst til Schmidts beskrivelse, så tror jeg lidt det er det han oplever.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 21:39
af Monze1980
Hehe, tror du skal læse lidt mere omkring erfaringsdannelse hos børn, med den kommentar 😄

Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 21:50
af TorbenRasmussen
Vi kan diskutere om måden kommunikationen er kørt på er OK, men altså - hvis man sælger et produkt, som er utæt eller har en anden defekt (den er jo tilsyneladende ikke baldret rundt), så er det da en åbenlys reklamation. Hvis jeg gad køre i Føtex hver gang jeg fik en liter mælk, der var utæt og lækkede mælk ud på hylderne, så havde jeg da en klokkeklar forventning om, at butikken tog imod den og sendte klagen videre til producenten. Same shit når man for 10. gang opdager, at der er skåret hul i et produkt fordi butiksmedarbejderen bruger en hobbykniv til at skære plastpakningen op på pallerne.

Jeg ved ikke hvordan utætheden er opstået i Daniels produkt, men det burde da kunne holde til at ligge i en pose. Raise of hands: hvor mange af jer sørger minutiøst for, at enhver væskebeholder - hvad enten det er myregift, Ajax, æblejuice eller babymos - står i perfekt lod under transport hjem fra butikken? Hvis I af og til bare lægger posen i bilen uden at klodse den op, så hold lige igen med pegefingeren.

Igen - jeg gider ikke tage stilling til hvordan man skulle have klaget, og det kunne man finde mange andre måder at gøre på, men et defekt produkt har man altså ret til at reklamere over. Hvad enten det er en mælk til 10 kr eller fælgrens til 250 kr.

Re: Dårlig kundeservice hos lokal detailing-shop?

: 17. jun 2021, 22:51
af martinta
Monze1980 skrev:
17. jun 2021, 21:39
Hehe, tror du skal læse lidt mere omkring erfaringsdannelse hos børn, med den kommentar 😄
Den er dybt forsimblet i know, men pointen er jo stadig at børn lærer af erfaringer, hvis du gang på gang giver efter kan du være sikker på at den ene gang hvor du står fast da har du et barn med en nedsmeltning (alt efter barnet vil jeg skyde på).

Ikke så meget videnskab i den del.

Og ja, jeg har selv børn, ved godt hvordan det virker.