Jeg har fået en ny hvid Altea og skal have fat i de fælge jeg havde på den gamle.
Dog har jeg glemt navnet og hvor de kan købes
Findes der nogle der ved det vil jeg være meget taknemmelig for hjælp
ja det ligner det, tubine et eller andetSteffenR skrev:Det er en MB SLR replica fælg.
Michelle-Silkeborg skrev:Ja det lyder rigtig
Jeg købte den af en fyr fra Würth![]()
Lorinser ja... Det er det rigtige svar.... Lorinser Replika..Supermule skrev:Søg på Lorinser Turbinenrad.....Så kommer der mange hits.
Det er en Lorinser kopi fælg fra en Mercedes Benz SLR.
Michelle-Silkeborg skrev:Hejsa
Jeg er bange for du har retJeg må i Thansen - synes bare de er så flotte til en hvid Altea de fælge.
I øvrigt (Watcher), ved du noget om hvor man skaffer læder til sådan en vogn?
kimhemm skrev:Jeg mener også kun at de Dotz fælge kommer i ET35 og den er ikke god på en Altea hvis den er sænket...
Supermule skrev:Så mange kører der ikke rundt med BBS og OZ.
De andre køber det billige amerikaner chrom, pudser deres pimp my ride hvide fælge hver dag osv.....![]()
Der findes kun 5 slags fælge i min verden. HELT originale hjul, BBS, RIAL, O.Z og Compomotive.
Watcher@CarTrends.dk skrev:det godt det også kun er dig som lever i den verden for ellers ville den fandme være kedelig og bo i![]()
![]()
De andre køber det billige amerikaner chrom, pudser deres pimp my ride hvide fælge hver dag osv.....![]()
Der findes kun 5 slags fælge i min verden. HELT originale hjul, BBS, RIAL, O.Z og Compomotive.
helt alene er han nu ikkeWatcher@CarTrends.dk skrev:det godt det også kun er dig som lever i den verden for ellers ville den fandme være kedelig og bo i![]()
![]()