Nogen der har smidt 19" på deres Golf 6?
Nogen der har smidt 19" på deres Golf 6?
Hej
Jeg står og skal vælge sommerfælge, er der nogen der har prøvet 19" på deres Golf 6, virker det?
Fx. 8x19 ET42 5x112 ?
Hvilken dæk str skal man smide på?
Jeg står og skal vælge sommerfælge, er der nogen der har prøvet 19" på deres Golf 6, virker det?
Fx. 8x19 ET42 5x112 ?
Hvilken dæk str skal man smide på?
Re: Nogen der har smidt 19" på deres Golf 6?
Her er så svaret fra min SMC sælger, det ser ikke ud til det går:
"Jeg har netop fået svar fra vores egen eftermarkedsmand. Indpresningen til en Golf 6 skal være ET50. "
"Jeg har netop fået svar fra vores egen eftermarkedsmand. Indpresningen til en Golf 6 skal være ET50. "
- Big-_-D
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 2860 Søborg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
er det så ikke bare at få fat i Watcher og få ham til at lave dem sådan? mener han har fået noget maskine værk der kan klare den slags
Ellers lyder det mærkeligt at man ikke skulle kunne montere 19" - det kan jeg næsten ikke forestille mig. ET ved jeg så ikke noget om men det lyder mærkeligt hvis man ikke skulle kunne have plads til 19"
Big D
Ellers lyder det mærkeligt at man ikke skulle kunne montere 19" - det kan jeg næsten ikke forestille mig. ET ved jeg så ikke noget om men det lyder mærkeligt hvis man ikke skulle kunne have plads til 19"
Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided
Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided
Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool
- marwie
- Medlem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
hvis der kan komme 19" på en golf4
golf5
så kan der sku også på en golf6
dækket skal nok hedde noget der liger 235/35-19. og sådan noget skal man ikke spørge om hos SMC
de kan vel hedde 5x112 ET 45-50
dækket skal nok hedde noget der liger 235/35-19. og sådan noget skal man ikke spørge om hos SMC
de kan vel hedde 5x112 ET 45-50
Senest rettet af marwie 3. mar 2009, 15:41, rettet i alt 3 gange.
10 strøg på pølsen er bedere end 10 pølser på strøget.....
- SteffenR
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 259 times
19" på en g6, tog ca. 30 sek på ebay.de

ebay

ebay

ebay

http://cgi.ebay.de/19-Felgen-Alufelgen- ... 240%3A1318]ebay

ebay

ebay

ebay

http://cgi.ebay.de/19-Felgen-Alufelgen- ... 240%3A1318]ebay
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."
Ironi kan forekomme
Ironi kan forekomme
- Mortenr
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nordjylland
- Been thanked: 4 times
Det svar er jo fuldstændigt ubrugeligt i mine øjne, for ET-målet kan man jo kun bruge hvis man samtidig ved hvor bred fælgen er. Det er jo ikke helt ligegyldigt. Men selvfølgelig kan der gå 19 tommer på en Golf 6'er, men tror stadig ikke der er nogen der er kommet så langt at de er begyndt at smide sommerhjulene på endnu.
jamez skrev:Her er så svaret fra min SMC sælger, det ser ikke ud til det går:
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991
- marwie
- Medlem
jeg har da lige fundet nogle 20" til den...
10 strøg på pølsen er bedere end 10 pølser på strøget.....
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Find ud af hvad den er typegodkendt til
Hvis den er typegodkendt til ET50 må du afvige med 10mm hver vej og så burde ET40 som regel gå, men det kommer selvfølgelig an på hvilken fælgbredde det så er med samtidig
Hvis den er typegodkendt til ET50 må du afvige med 10mm hver vej og så burde ET40 som regel gå, men det kommer selvfølgelig an på hvilken fælgbredde det så er med samtidig
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Realtor
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 572 times
grunden til han skriver hvad han gør, er da at vw kun sælger fælge med ET50.
Men du skal nok op i noget ET45 før du kan være sikker på de kan være der og ikke går på inderskærmen hvis du skal sænke den.
Man kan høvle lidt af navet på mange fælge, men har ladet mig fortælle det maks er 5mm, da man jo fjerner en vital del af fælgens støtte. Mener også at have læst at watcher har indkøbt en cnc fræser som kan gøre overstående.
Personligt ville jeg ikke få lavere end ET45 til min golf 5, men med ET42 og lidt fræsning skulle den kunne passe.
Men du skal nok op i noget ET45 før du kan være sikker på de kan være der og ikke går på inderskærmen hvis du skal sænke den.
Man kan høvle lidt af navet på mange fælge, men har ladet mig fortælle det maks er 5mm, da man jo fjerner en vital del af fælgens støtte. Mener også at have læst at watcher har indkøbt en cnc fræser som kan gøre overstående.
Personligt ville jeg ikke få lavere end ET45 til min golf 5, men med ET42 og lidt fræsning skulle den kunne passe.
Audi E-tron 55
Tak for alle svarene, den er fabriks sænket 20mm eller noget i den stil (sportspakke) har ikke planer om at sænke den yderligere.
Grunden til det specifikke ET42 var de TSW Donnington 2009 som var påtilbud i denne uge i en anden tråd. Gad godt have dem på, men de skal selvfølgelig ikke stikke ud over...
Tænke tænke
Grunden til det specifikke ET42 var de TSW Donnington 2009 som var påtilbud i denne uge i en anden tråd. Gad godt have dem på, men de skal selvfølgelig ikke stikke ud over...
Tænke tænke
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
De er også fede... men prøv at tage fat på René han plejer at have meget godt styr på hvad der passer til hvad. Han er dog lige kommet hjem fra ferie så ikke sikkert han lige når at kigge forbi herjamez skrev:Tak for alle svarene, den er fabriks sænket 20mm eller noget i den stil (sportspakke) har ikke planer om at sænke den yderligere.
Tænke tænke
Mail plejer han dog at svare på
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Igen tak, der ligger mail og PB til ham fra et par igår så venter på svar
- hans første indskydelse var at de skulle passe så den håber jeg holder, det var kun SMC "dækexpert" som gjorde mig usikker + det at alle fælge til golf 6 i diverse konfiguratorer er på 45+ ET i 19".