Et lynhurtigt spørgsmål:
Jeg har en bil. Jeg har købt nye fælge og dæk. Er det ensbetydende med at jeg skal afbalancere disse?
Nye fælge = afbalancering?
Re: Nye fælge = afbalancering
Såfremt dækkene ikke er monteret så ja. Er de monteret, skulle det ikke være nødvendigt...
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
Nemlig, det er normaltvis at de bliver afbalanceret når dækkene monteres.Supermule skrev:Såfremt dækkene ikke er monteret så ja. Er de monteret, skulle det ikke være nødvendigt...
- holberg19
- Nyt medlem
- Geografisk region: Bornholm
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 37 times
Hej Mule og Tonny
Tak for jeres svar. Og jeg som gik og troede at afbalanceringen var bil-afhængig, men det lader det ikke til...
Tak for jeres svar. Og jeg som gik og troede at afbalanceringen var bil-afhængig, men det lader det ikke til...
-
Kildevang
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
- Geografisk sted: Slagelse
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Nye fælge = afbalancering?
du kan som regelt se det på dine nye fælge, om der sidder limklodser på, så er chancen for at de er afbalanceret endnu større!
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.