Hej
Nu er jeg den lykkelige ejer af en Golf Plus (Van) - Så er mit spørgsmål: Passer nogle dele (styling) fra en normal Golf V over på en Golf V Plus?
Mvh.
Superbil
Styling til Golf V vs Golf V Plus
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Re: Styling til Golf V vs Golf V Plus
Rattet og anlæg
De gamle har en og svigermekanikken har den anden og syntes sku ikke der er så meget der passer. Plus'ens forende går meget mere op i forhold til dem alm - er den ikke noget med ca. 15 cm højere?
De gamle har en og svigermekanikken har den anden og syntes sku ikke der er så meget der passer. Plus'ens forende går meget mere op i forhold til dem alm - er den ikke noget med ca. 15 cm højere?
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
-
Superbil
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 7 times
Hmmm... det kan godt være - jeg havde bare læst mig frem til, at Plussen var 9 cm. højere end den normale Golf. Derfor troede jeg at de måske havde nogle fælles træk med hinande. Hvad så med gulvmåtter... er de også forskellige?
mvh.
Superbil
mvh.
Superbil
- Philip
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Arden
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 81 times
Du kan måske finde lidt inspiration i en anden aktiv tråd igang omkring de 2 biler
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=17481
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=17481