Skoda Octavia 10.2019 krom spejlkapper og håndtag

Alt vedr. ombygning, skørter, spoilere, lakering mv.
Besvar
mortenmp
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:55
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Skoda Octavia 10.2019 krom spejlkapper og håndtag

Indlæg af mortenmp » 23. maj 2021, 10:04

Hej
Jeg har købt mig en Skoda Octavia Kombi Reg 10.2019, og jeg vil gerne have nogle krom dele til den. Men har søgt og søgt på nettet og kan ikke rigtig finde noget, så vil høre om der er nogle mere erfarne end mig i denne branche.

Jeg vil gerne have spejlkapper til bilen, men kan kun finde nogle i metal og som skal klistres på, fåes der ikke nogle som jeg kan udskifte mine hvide med? Evt. hvor kan det købes?
Jeg går med samme tanker omkring dårhåndtag, her kan jeg også kun finde nogle i metal til at klistre på de hvide.
Evt. hvor kan det købes?

En sidste tillægs ting, så havde jeg på min tidligere bil udskiftet fjedre i bag til "camping fjedre" altså lidt mere hård, således man kan læsse noget i bilen uden den hænger, samt køre med campingvogn.
Er der nogle der har erfaringer med dette til en skoda? evt. hvilke kan anbefales? (altså kun de 2 fjedre bag)

Mvh Morten

perw
Medlem
Indlæg: 1156
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 224 times

Re: Skoda Octavia 10.2019 krom spejlkapper og håndtag

Indlæg af perw » 23. maj 2021, 10:11

mortenmp skrev:
23. maj 2021, 10:04

En sidste tillægs ting, så havde jeg på min tidligere bil udskiftet fjedre i bag til "camping fjedre" altså lidt mere hård, således man kan læsse noget i bilen uden den hænger, samt køre med campingvogn.
Er der nogle der har erfaringer med dette til en skoda? evt. hvilke kan anbefales? (altså kun de 2 fjedre bag)

Mvh Morten
Du kan få monteret MAD extra fjedre.
Husk de skal indskrives.

Besvar

Tilbage til "Karosseri"