Hej
Jeg har hørt at en øjnskygge til en jetta front (uden emblem), passer på en rallyfront (unden emblem) til en golf 2´er....
Er der nogen som ved om det passer????
Mangler nemlig en øjnskygge til en rallyfront....
Håber i kan hjælpe mig...
Mvh steen
Øjnskygge på en rallyfront...
-
hrh
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Øjnskygge på en rallyfront...
Det gør den, men husk at fastgøre den ude ved skærmene på en eller anden måde. Jeg vil ikke anbefale at du fastgør den på lygterne " tænk på hvis der skete noget med lygterne". Den skal være nem at pille af, for du kan ikke få bilen synet med øjenskygge på længere.
MVH. Henrik.
MVH. Henrik.
- Mortenr
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nordjylland
- Been thanked: 4 times
Jeg tror ikke det er noget problem at syne den med øjenskyggen på, da der er DE-linser i forlygterne på sådan en front, så rammer den jo ikke parabolen...
men er da ikke 100% sikker.
hrh skrev:Det gør den, men husk at fastgøre den ude ved skærmene på en eller anden måde. Jeg vil ikke anbefale at du fastgør den på lygterne " tænk på hvis der skete noget med lygterne". Den skal være nem at pille af, for du kan ikke få bilen synet med øjenskygge på længere.
MVH. Henrik.
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991
-
hrh
- Helt nyt medlem
Hej Morten, det er fordi at øjenskyggen ellers brækker hvis den ikke bliver gjordt fast.Jeg tænker bare at hvis man ødelægger et eller andet på Lygterne, Ja tænk selv, DE FÅES IKKE MERE. Min syns mand bad mig om at pille min øjenskygge af, ellers ville den ikke blive synet. Der er kommet nye REGLER.
Henrik.
Henrik.
-
borgen
- Medlem
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 7 times
Den kan ikke synes med øjenskygge. Min synsmand sagde pil den lige af mens jeg kigger på det andet!
Jeg har en du kan købe. (blåmetal har sidde på en Jetta Front) Den er din for en kasse Tuborg Squash.
Hilsen Thomas
Jeg har en du kan købe. (blåmetal har sidde på en Jetta Front) Den er din for en kasse Tuborg Squash.
Hilsen Thomas
-
IvanMTDI
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Hej. Hvis du er heldig kan du måske finde et Bonrath øjenskygge der er specielt lavet til Rally fronten i Tyskland. Jeg kørte selv med sådan et da jeg havde min gamle 2'er. Den er støbt i glasfiber og ligger ned over den øverste ribbe på gitteret og er så lidt lavere hen over lygterne og skruet fast med den yderste skrue der holder lygten. Jeg har måske en liggende der er skadet i enden i højre side efter et uheldigt møde med en toyota. Tror godt den kan fikses hvis man har lidt styr på at "lege" med epoxy. Mvh. Ivan
Ps: Jeg fik bilen synet med øjenskyggen 3 gange uden bemærkninger.
Ps: Jeg fik bilen synet med øjenskyggen 3 gange uden bemærkninger.