G7 GTI PP bagsæder, seler mv.

Besvar
Brugeravatar
Shiva-urup
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Bredballe
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

G7 GTI PP bagsæder, seler mv.

Indlæg af Shiva-urup » 25. aug 2016, 14:05

Hej,

Jeg går og overvejer om jeg måske skulle ombygge min Golf VII GTI PP fra van til personbil. Ikke nødvendigvis lige nu da jeg ikke har brug for bagsæderne, men måske om et års tid.
Det er så lige om det kan betale sig overhovedet, men udgifterne skal jeg jo først lige have undersøgt. :-)

Jeg tænkte at jeg i første omgang ville undersøge hvor jeg kan få fat i et komplet bagsæde med bund og seler, da ham jeg købte min G7 af desværre ikke havde disse.
Sæderne skal være i læder/alcantara, som resten af kabinen. Har forsøgt at søge på Ebay efter lige præcis et sådan et bagsæde, men der er ikke lige dukket noget op.

Er der nogen som har en ide til hvor jeg kan finde det, eller få en pris? Måske en tysk VW forhandler for at få en god pris?

Derudover er der sikkert masser af andre ting jeg bør kigge på, men man skal jo starte et sted. :-)

Brugeravatar
vrod
Medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: Fredensborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 17 times
Kontakt:

Re: G7 GTI PP bagsæder, seler mv.

Indlæg af vrod » 25. aug 2016, 15:19

Ville ikke råde dig tik at gøre det før den er 4 år gammel. Ellers bliver du beskattet af nyværdien. :(
Nuværende: 2023 Audi Q7 55 TFSi e - HD MxB m. Laser, B&O Advanced, Optikpakke sort Plus, Head-up, Læder overalt, Pano, Soft-close, Parfume (what?), etc.
Tidligere: 2021 Audi A6 Avant 55 TFSi e // 2015 Audi S6 Avant // 2015 Touareg // 2014 G7 GTI Performance

erlingvj
Meget aktiv medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 214 times

Indlæg af erlingvj » 25. aug 2016, 16:25

På Ebay er det næsten altid kompette kabiner der sælges. DBA er et bedre sted.
Pt. er der et GTD bagsæde til salg, men hav lidt tålmodighed, så dukker det rigtige nok op.
Du kan købe bagsædet i løsdele hos VW. Regn med ca. 10.000 DKK - mindst.

Brugeravatar
vrod
Medlem
Kontakt:

Indlæg af vrod » 25. aug 2016, 20:17

Så ville jeg hellere vælge at købe fra ebay, meget bedre priser. Så kunne OP evt ogsåfå elsæde hvis vedkommende ikke allerede har det
Nuværende: 2023 Audi Q7 55 TFSi e - HD MxB m. Laser, B&O Advanced, Optikpakke sort Plus, Head-up, Læder overalt, Pano, Soft-close, Parfume (what?), etc.
Tidligere: 2021 Audi A6 Avant 55 TFSi e // 2015 Audi S6 Avant // 2015 Touareg // 2014 G7 GTI Performance

Brugeravatar
vrod
Medlem
Kontakt:

Indlæg af vrod » 25. aug 2016, 20:21

KD
Aktiv medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Been thanked: 19 times

Indlæg af KD » 25. aug 2016, 22:37

Prøv Happyparts.com - de har næsten alt liggende og rigtig mange kabiner
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI

Brugeravatar
Shiva-urup
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Bredballe
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Indlæg af Shiva-urup » 26. aug 2016, 07:29

vrod skrev:Ville ikke råde dig tik at gøre det før den er 4 år gammel. Ellers bliver du beskattet af nyværdien. :(
Puha, så er der i hvert fald ingen tvivl om at jeg skal vente 2 år endnu. Så har bilen også gået nogle flere km, hvilket må betyde noget for den vurderingen i forhold til afgiftsfastsættelsen?
erlingvj skrev:På Ebay er det næsten altid kompette kabiner der sælges. DBA er et bedre sted.
Pt. er der et GTD bagsæde til salg, men hav lidt tålmodighed, så dukker det rigtige nok op.
Du kan købe bagsædet i løsdele hos VW. Regn med ca. 10.000 DKK - mindst.
10.000 for bagsæde alene, det er lige i overkanten. I hvert fald når man ser at man kan få en komplet kabine til de penge på ebay. :-) Men ja, det handler helt sikkert bare om at have tålmodighed og vente på at det rigtige dukker op. :-) Har jo også tid nok til at lede efter det, hvis jeg skal vente 2 år endnu før jeg laver ombygningen for at slippe for den høje beskatning.
KD skrev:Prøv Happyparts.com - de har næsten alt liggende og rigtig mange kabiner
Har lige kigget der, og kan desværre kun finde et sæt forsæder til en GTI. :-)

Besvar

Tilbage til "Interiør"