Jeg søger et cigar-stik ligesom det på billedet, med hvid belysning. Muligvis noget nyere Audi, eller Passat?..
Nogle der ved hvilken bil det stammer fra?
2021 Skoda Enyaq iV 80
2020 Yamaha Ténéré 700
2003 VW Beetle Cabriolet 2.0
2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
2020 Skoda Fabia Fl 1,0 MPI 60Har spurgt Vagstyle, men sælger kun kabinen samlet....Jony skrev:Vagstyle har Golf7 stumper til salg på FB lige nu, der er også en der ligner!
Jony
Jep, selvfølgeligerlingvj skrev:Får vi en tilbagemelding, hvis det lykkedes?
Takker, prøver jeg lige og følge op påpeter_dk25 skrev:Tror det er denne her:
5Q0919341
Har du fået det ordnet?KD skrev:Det er plug&splat, eftersom strømmen derned til er tændingsbestemt, og derved tændes
Lyset over tænding. Den klikkes udenpå stikket
Kan give en melding Onsdag
Hvor meget havde du lige skilt ad for at få stikket på igen og ned i hullet?!KD skrev:Gav vidst 47 for ringen (normal pris er + moms)
Og 74 for Audi Attrappen![]()
Det var det reservedels nr ja.
Det er plug and play ja
KRH[DK] skrev:Hvor meget havde du lige skilt ad for at få stikket på igen og ned i hullet?!KD skrev:Gav vidst 47 for ringen (normal pris er + moms)
Det er plug and play ja
KD skrev:KRH[DK] skrev:Hvor meget havde du lige skilt ad for at få stikket på igen og ned i hullet?!KD skrev:Gav vidst 47 for ringen (normal pris er + moms)
Det er plug and play ja
Intet udover stikket. Vær opmærksom på at selve ringen skal klikkes i først, og derefter metal delen i.
og kan desværre ikke benytte mig af det, til andre.KD skrev:Gav vidst 47 for ringen (normal pris er + moms)
Det er plug and play ja
Yeees.pus skrev:Kunne man lokke reservedels nr på den attrap ud af jer