Nogen der ved hvad der skal til for at få ambient light I midterkonsol og ved fødderne.
Ved det er ekstra udstyr i England koster kun 600.
Umiddelbart skal der noget pc på for at kode radioen, men er det ellers bare at købe et Pnp sæt hos Seat.
Seat ibiza ambient light I midterkonsol og ved fødderne
- NAndersen
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Seat ibiza ambient light I midterkonsol og ved fødderne
Arbejder selv på at få fodrumslys i min Ibiza Cupra.. men seat kan ikke hjælpe, har dog fundet en oversigt over ledningerne til Cupraen fra BCM modulet..
Skal kun have det kodet nu, har VCDS. Men venter på at få info på "Lang kode hjælper" i betaen.
Skal kun have det kodet nu, har VCDS. Men venter på at få info på "Lang kode hjælper" i betaen.
Tidligere:
Seat Ibiza Cupra 220HK 348NM
- Play4Fun
- Medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
underligt de ikke kan hjælpe , når det er simpel tilvalg for 600kr i andre lande.
Men på den side så er Airbags også tilvalg ligesom Rødebremse kaliber osv osv ,, så der er meget jeg ikke lige forstår.
Det er jo ikke nok med ledningerne , der må også findes en original LED pære eller noget i den stil som skal købes hos Seat , jeg gider ikke noget uoriginalt i min bil.
Men på den side så er Airbags også tilvalg ligesom Rødebremse kaliber osv osv ,, så der er meget jeg ikke lige forstår.
Det er jo ikke nok med ledningerne , der må også findes en original LED pære eller noget i den stil som skal købes hos Seat , jeg gider ikke noget uoriginalt i min bil.
Senest rettet af Play4Fun 31. maj 2017, 20:24, rettet i alt 1 gang.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt
- NAndersen
- Nyt medlem
Købte fodrumslys sæt fra Kufatec, altså som bare er "plug n' play".. Men skal sættes i den rigtige pin i BCM og kodes..
Tidligere:
- Play4Fun
- Medlem
tror jeg smider min ud i byen og får det lavet , der er så meget der skal laves så det er nemmere at bare betale sig fra det, og tror ikke det bliver ret meget dyre end hvis jeg selv gør det da meget af det er programmering.
Det dyreste er nok bak kameraet der skal laves i SEAT logoet.
- JerrilD
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Trekants Området
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 74 times
Prøv at forhør dig ved Cartrends i KBH. Han kan sikkert trylle sådan noget iPlay4Fun skrev:tror jeg smider min ud i byen og får det lavet , der er så meget der skal laves så det er nemmere at bare betale sig fra det, og tror ikke det bliver ret meget dyre end hvis jeg selv gør det da meget af det er programmering.
Skal også selv ha lavt det
Suzuki SJ410 Tintop 1985
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
- NAndersen
- Nyt medlem
Play4Fun skrev:tror jeg smider min ud i byen og får det lavet , der er så meget der skal laves så det er nemmere at bare betale sig fra det, og tror ikke det bliver ret meget dyre end hvis jeg selv gør det da meget af det er programmering.
Det findes mig bekendt ikke i det seat logo.. Det sidder vidst ved nummerplade lyset i 6J/6P.
Tidligere:
- Play4Fun
- Medlem
Det er muligt , men så skal det bare Custom laves.NAndersen skrev:Play4Fun skrev:tror jeg smider min ud i byen og får det lavet , der er så meget der skal laves så det er nemmere at bare betale sig fra det, og tror ikke det bliver ret meget dyre end hvis jeg selv gør det da meget af det er programmering.
Det findes mig bekendt ikke i det seat logo.. Det sidder vidst ved nummerplade lyset i 6J/6P.
Findes det på en VW så kan man helt sikkert tage systemet fra sådanne en og montere på en Seat , prisen er måske dyrere, men det er det mindtst af det.