Da jeg købte min egen bil var der solfilm i de bagerste, men nu ryger det sq af, dog kommer der nok noget 70% i hele vejen rundt for at få mindsket UV og varme i bilen.
Er jeg den eneste der har det sådan
Min G4 5 dørs med de bagerste ruder tonet

ved ikke om det er din alder eller om du bare har fået sans for hvad der ser godt udP3r skrev:Måske er jeg blot ved at blive gammel (25 hehe) men jeg synes at solfilm på sedan og hatchback biler ikke er særlig pænt når det kun er de bagerste ruder som har solfim. Det virker så afstumpet i forhold til en stationcar som jeg synes er OK med kun de bagerste.
Da jeg købte min egen bil var der solfilm i de bagerste, men nu ryger det sq af, dog kommer der nok noget 70% i hele vejen rundt for at få mindsket UV og varme i bilen.
Er jeg den eneste der har det sådan![]()
![]()
Min G4 5 dørs med de bagerste ruder tonet
Jeg overvejer selv kun at få tonet bagruden, men kommer det til at se lidt underligt ud?SteffenR skrev:tror jeg er ved at blive gammel jeg kan godt lide den helt lyse hele vejen rundt og med lidt mørkere i bagruden, jeg havde på et tidspunkt kun ton på bagruden, hvilket faktisk så okay ud, men det der med b stolpe og bag ud går ikke.

ForkertP3r skrev:Så røg filmen af Golfen og det pyntede sq og ser mere stilrent ud.
Den må da være på de skrabede plader... Det er jo en varevogn..ThomasMN skrev:Det skal være HELT sort bag i![]()
Ikke når det kun er de 3 bagersteann og dennis skrev:ForkertP3r skrev:Så røg filmen af Golfen og det pyntede sq og ser mere stilrent ud.Det ser jo netop mere stilrent ud med sorte ruder...!

Der ligger en i Vamdrup, ude i industrien, der fik min fætter smidt i hans rigtig billigt, og det ser ud til at være et fint resultat, 3M film vidst nokSuperbil skrev:Nu hvor vi snakker så meget om solfilm... er der så nogen steder hvor man kan få det gjort godt og ikke mindst billig (evt. orange) i nærheden af Kolding og hvilke prisleje skal man ca. regne med? (Golf V Plus de bageste ruder)
Mvh
Superbil
Superbil skrev:Nu hvor vi snakker så meget om solfilm... er der så nogen steder hvor man kan få det gjort godt og ikke mindst billig (evt. orange) i nærheden af Kolding og hvilke prisleje skal man ca. regne med? (Golf V Plus de bageste ruder)
Mvh
Superbil

Firmaet ligger på fabriksvej, lige bag tanken. Mener han gav omkring 1000 for de 3 bagerste, men de var også ude af bilen mens den blev malet, så kan godt være det har gjort det lidt billigereSuperbil skrev:Kan du ikke lige hører din fætter om nogle flere oplysninger vedr. firma navn/adresse og pris ... for det kunne let blive aktuelt.
Mvh.
Superbil