Jeg bliver forhåbentlig ejer af en Passat B8 High prem. på næste torsdag.
Har I gummimåtter i jeres biler? Jeg har pt et gummimåtte sæt i min golf VII om vinteren.
Og har i originale eller noget 3. Part? Hvad med bagagerumsbakke?
Vh
Martin
Samme her, stof året rundt. Ingen bagagerumsbakke her dog.Korreborg skrev:Stof året rundt, og en bagagerumsbakkeGummimåtter i kabinen er så meget blød hat
Har du aldrig været ved stranden eller trådt i hunde høm høm? Det er så meget lettere at holde bilen ren med gummi.
Hvis der kommer lort på måtten, så må den blive skiftet. Det er ikke sket på 14år, så det går sgu nok. (jeg har trådt i lort, men ikke hevet det med ind i bilen)
Tilslutter mig stofmåtter året rundt. Har prøvet det med gummimåtter i kabinen, men de snemængder vi efterhånden har, så er er gummimåtter da rent overkill. Medmindre man er byggesagkyndig, arkitekt, landmåler eller lignende og ofte vader i mudder til knæerne.MichaelSmed skrev: ↑4. apr 2019, 20:57Samme her, stof året rundt. Ingen bagagerumsbakke her dog.Korreborg skrev:Stof året rundt, og en bagagerumsbakkeGummimåtter i kabinen er så meget blød hat
Hvis bilen bliver beskidt, får den en støvsuger og en våd klud.
Hvad med dine sæder har du gummi på dem også, og dit rat og gearstang for den sags skyld.
Korrekt, bakteriel buzziness kan jo ikke helt undgåes, vasker dog håndtag, rat og gearstang rimelig tit
Præcis, landmåler, byggesagkyndig eller bare en der ofte frekventerer byggepladser.HenrikH29 skrev: ↑4. apr 2019, 21:53Tilslutter mig stofmåtter året rundt. Har prøvet det med gummimåtter i kabinen, men de snemængder vi efterhånden har, så er er gummimåtter da rent overkill. Medmindre man er byggesagkyndig, arkitekt, landmåler eller lignende og ofte vader i mudder til knæerne.MichaelSmed skrev: ↑4. apr 2019, 20:57Samme her, stof året rundt. Ingen bagagerumsbakke her dog.Korreborg skrev:Stof året rundt, og en bagagerumsbakkeGummimåtter i kabinen er så meget blød hat
Hvis bilen bliver beskidt, får den en støvsuger og en våd klud.![]()
Ditto her.
Så bare tænk på dine sæderZtrejfer skrev:Bvarrrdd, hvor uhygiejnisk med stofmåtter. Gummimåtter vasker man derimod lynhurtigt og de bliver helt helt rene. Hvad stofmåtter over tid kommer til at indeholde af bakterier og støvmider tør jeg sket ikke tænke på, føj da. Ikke i min bil.
LOL så går jeg da ud fra at du også har afmonteret gulvtæppe/full size bundmåtte i bilen eller at du konsekvent fravælger biler hvor det er monteret ....mon ik støvmider etc. hygger sig helt fint under og ved siden af gummimåtter?Ztrejfer skrev:Bvarrrdd, hvor uhygiejnisk med stofmåtter. Gummimåtter vasker man derimod lynhurtigt og de bliver helt helt rene. Hvad stofmåtter over tid kommer til at indeholde af bakterier og støvmider tør jeg sket ikke tænke på, føj da. Ikke i min bil.
Kan forstå, at bvarrdd-indstillingen til stofmåtter i ens bil virker provokerende på nogenMonze1980 skrev: ↑5. apr 2019, 10:49Så bare tænk på dine sæderZtrejfer skrev:Bvarrrdd, hvor uhygiejnisk med stofmåtter. Gummimåtter vasker man derimod lynhurtigt og de bliver helt helt rene. Hvad stofmåtter over tid kommer til at indeholde af bakterier og støvmider tør jeg sket ikke tænke på, føj da. Ikke i min bil.