Passat b8 flytte sædebetræk rundt, pga massage?

Besvar
kedde1234
Nyt medlem
Indlæg: 172
Tilmeldt: 28. nov 2008, 19:24
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Passat b8 flytte sædebetræk rundt, pga massage?

Indlæg af kedde1234 » 5. apr 2021, 08:54

Hej har en stofkabine med massage funktion i, men vil gerne have den byttet ud med læder, har fundet en fin kabine dog uden massage, så vil hører om man bare kan pille læder betræk af og flytte over på mit stel med massage til førersædet?
Håber dette givet mening

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Passat b8 flytte sædebetræk rundt, pga massage?

Indlæg af diskoboy » 5. apr 2021, 11:29

Jeg er ret sikker på at selve skummet under betrækket er forskelligt afhængig af om det er læder eller stof.

Derudover kunne man godt forestille sig at der er lidt mindre skum hvor ‘massagerullen’ trykker i ryglænet.

Det er en sjov opgave men jeg er ikke nødvendigvis sikker på det er ‘bare’ er 1:1
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

kedde1234
Nyt medlem
Indlæg: 172
Tilmeldt: 28. nov 2008, 19:24
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Passat b8 flytte sædebetræk rundt, pga massage?

Indlæg af kedde1234 » 5. apr 2021, 16:16

Men synes at det ligner at der er lige meget støtte osv i sæderne, så derfor vil jeg tro at det er “lige” til at flytte rundt?

Besvar

Tilbage til "Interiør"