, vil meget gerne se et par billeder taget inde fra kabinen ud mod vejen samt et lige for mod lygterne når du får tid 
Sent from my iPhone using Tapatalk
, vil meget gerne se et par billeder taget inde fra kabinen ud mod vejen samt et lige for mod lygterne når du får tid 
HNTDI skrev:Jeg har netop monteret Philips H7 led fra Landberg i mine Kina lygter fra Astina, skarp hvidt lys. Der er ingen der har blinket af mig endnu.
Samtidig har jeg monteret Philips H8 i tågelygter, som lyser meget kraftigere end de originale.
Og ja, jeg ved de er ikke lovlige. De lyser bedre, og det ser godt ud.

Værsgo, det tog 2 minutter at søge på nettetmorteng85 skrev: ↑18. jan 2018, 09:46Lidt mere info + billeder. Mit problem er at halogen H7 er monteret i en plastholder der også har strømtilførslen, det er de to metalfødder på første billede.
Jeg kan ikke se hvordan jeg skulle kunne montere en Philips Ultinon LED heri. Hvis jeg prøver at droppe plastholderen for at få plads til LED køleelementet nederst, har jeg ingen størmtilførsel?
Nogle bud?
En Golf 7 har ikke H4.
Hvilke LED har du monteret i dine tågelygter? Er lidt ligeglad med lyset - det skal bare passe farvemæssigt med resten af bilen (kørelyset).Andersjuul skrev: ↑26. dec 2017, 20:30Jeg har også monteret LED i mine tågelygter. De lyser dog ikke særligt godt og er vist mest til for at se godt ud![]()

God beslutning.

@soulniz: har du lyst at dele hvordan du fik monteret Philips Ultinon LED pæren i en Golf 7.5?
Den er jeg med på, men som jeg tolker tidligere indlæg blev de monteret, fyldte for meget, demonteret - og så solgt til dig.
HejsaVWuser skrev:Den er jeg med på, men som jeg tolker tidligere indlæg blev de monteret, fyldte for meget, demonteret - og så solgt til dig.
Så - mit spørgsmål er stadig ikke besvaret (hvordan det blev løst med holderen) - eller så misforstår jeg det hele

Hejsa.ja_um skrev:@morteng85 har du en update på dine Kina LED'er? Jeg overvejer at bestille de samme - hvis de altså ikke skader bilen

Det kan du roligt gøre. Carly derfra kontakter dig helt sikkert så, hun er super flink og hjælper med alle spørgsmål/levering som du måtte have. Har kun ros til overs derfraja_um skrev:Fedt! Jeg har sendt ledo auto en besked gennem deres formular, da jeg ikke umiddelbart kan bestille pærerne på siden. Så må vi se om de svarer. Og mange tak for svar