Ja tak! -Jeg tager da meget gerne imod en gang gratis kodning når den rigtige kontakt er i hus
Men det er jo som sagt hvad der kan ske.
Hvis du ikke har haft hevet den gamle ud, hvordan ved du så den nye ikke passer?Ras skrev:Jeg ved ikke om stikket passer, har ikke lige kunnet hive den gamle ud. men må lige prøve igen senere.
Ja tak! -Jeg tager da meget gerne imod en gang gratis kodning når den rigtige kontakt er i hus![]()
Men det er jo som sagt hvad der kan ske.
Så kom den ud!Anders D skrev:Mente mod højre
Forkert!Ras skrev:Jeg har lige testet Superb kontakten. og den har ikke samme funktion med at kunne trykkes ind (når den står i 0 position), så de er ikke ens. Men kunne jeg få den gamle ud kunne jeg kontrollere part nr på den.
Dem har jeg dårlige erfaringer med, de lyser rigtigt godt, men holder ikke længe. Hvis du søger på dem her på siden vil du se at jeg ikke er den eneste der har den erfaring.BQ skrev:Jeg kører med Osram Nightbreaker som fjernlys. Dem er der virkelig smæk på.
Korrekt. Hvis du vil ha' knald på lyset må du skifte lidt oftere. Det den spænding pæren er konstrueret til, der bestemmer lysstyrken og levetiden.JDJ skrev:Dem har jeg dårlige erfaringer med, de lyser rigtigt godt, men holder ikke længe. Hvis du søger på dem her på siden vil du se at jeg ikke er den eneste der har den erfaring.BQ skrev:Jeg kører med Osram Nightbreaker som fjernlys. Dem er der virkelig smæk på.
Spænding = Volt. Watt = Strømforbrug.KBHustler skrev:Faktisk er alle pære til forlygterne over 55w ikke lovlige at bruge her i DK. så skal man have en model med større watt er det er rigtig god ting at bruge pære der eks. har en spænding fra 55watt til 130watt, altså pæren kan lyse mellem de 2 watt spændinger, hvordan det indstilles kan jeg ikke sige, de pære er faktisk lovlige da man ikke kan sige at den bruger mere end de 55watt.
De kan købes i Aldi og virker perfekt.
Jeg har lige idag fået mail fra det lokale vw værksted hvor jeg spurgte til om det var rigtig at man kan kunne skrue op for spændingen på forlygterne, samt hvad det evt ville have af effekt mht varmeudvikling ifht lygteglas og parabol.Don Jensen skrev:Halløjsa,
Jeg er den glade ejer af en golf 6 1,2 tsi bmt hvor jeg også syntes at nærlyset er lidt fesent.
Jeg har også overvejet at få skruet op for "saften" og / eller få nogle bedre pærer i lygterne.
Er den nogle som ved hvad der sidder std H7 i en golf 6 - altså hvilket mærke/model?
Hilsen
Brian
Hvad vil din vurdering være mht om lygten (parabol og lygteglas osv) kan holde til den ekstra varmeudvikling?Anders D skrev:Well, de har ret for så vidt angår dæmpningen ved kørelystilstand. Men der er ikke fuld blus på i aftentilstand, der er levetidsforlængelse med begrænsning til 12,6 volt. Hvis man kan leve med kortere levetid kan man fjerne begrænsningen eller sætte den moderat op til f.eks. 13,etellerandet i stedet for generatorspænding (14,4 volt eller deromkring).
Og ledninger og stik osv kan også godt tåle de ekstra volt??Anders D skrev:Min umiddelbare vurdering er at der er så stort et areal og rumforhold foran parabolen, at den øgede varme ikke vil gøre nogen harme. Hvis det skulle gå hen og ske det modsatte, har jeg et sæt lettere brugte originale lygter liggende du kan få for en slik