duckstar skrev:Jeg forstår ud fra din forklaring ikke hvad du mener. Hvis det er eftermonteret uoriginal xenon du snakker om, skulle der ikke være nogen problemer i at vælge en type (H7 f.eks.) som originalt. Originalt eftermonteret xenon er en helt helt anden sag..
Hvis din Touran kører med H4 og dermed parabollygter er dit projektet dødfødt. Det blænder og ser eftermonteret ud, det gør det ikke (alt efter hvad farvetemperatur man vælger) hvis det er elipsoidlygter/linselygter.
Okay så lad mig skære det lidt mere ud i pap
Altså den er født med alm H7 pærer i nærlyset (altså) parabol lygter og ikke linse lygter. Jeg ringede så til bilxperten næstved og spurgte hvad et sæt kostede i H7. Han forklarede så at det ikke kunne lade sig gøre at sætte det på min touran da den er født med et multistik til forlygterne. Altså nær, fjern, blink og positions lys sidder i ét og samme stik. Så der er ikke ét enkelt stik til hver pærer i lygten. Derfor kunne det ikke lade sig gøre.
Og derfor spørger jeg nu hva man så skal gøre hvis man gerne ville have det på bilen da jeg har set flere touran'er med xenon på hvor de er med parabol lygter...
Håber det hjalp lidt på mit spørgsmål

Nuværende - A4 B8, Ibis hvid, Org. parkeringsvarme, Multitronic, Xenon, Fjernlys ass., Lane ass., Træk, Sports lædersæder, MMI High, Blanke lister
Tidl. bil - Passat B7, RNS 315, Sportspakke Fontana, Træk, Blanke lister
Tidl. bil - Golf VI GTD, DSG, RNS 510, Farve MFA, Teknikpakke, Spejlpakke, Fjernlys ass., Park ass., Aftagelig jydekrog
Tidl. bil - Golf VI, Highline, 140 HK CR, DSG, Teknik/DK + 18" Sportspakke, Shiftpadels og RCD 510