Købte for noget tid siden INpro forlygter og dem har jeg været tilfreds med.. God pasform og dejligt lys.. Kiggede lidt på ebay og fandt nogle INpro LED blinklys med tågelys til kun 400 kroner. Dem fik jeg straks købt. Har så købt ny lyskontakt og lednings net til at eftermontere de her tågelygter foran. Skulle jo gerne være orginalt det hele...
Jeg har valgt nogle med tågelygter også da jeg gerne ville have eftermonteret dette:)
Der er 12 stk LED i hver blinklygte ser rigtig pænt ud når det blinker:) Dog skal man eftermontere et nyt relæ der hvor det gamle relæ sad men herregud det burde jo hellere ikke være noget problem:)
Har et billede... Kun lige monteret den ene for sjov da min kofanger skal indfarves helt inden de ryger på fast:)

Det snyder meget på bilede dels er det meget mørkere og man kan ikke se det særlig godt... Men i virkeligheden ser det virkelig pænt ud det hænger sammen og løfter lige bilen nogle år på den front ihvertfald

Fik også lige leget lidt med slipol med udstødningen. Der skulle ikke meget til før den skinnede igen..