Tonny - Tror du bør gå efter deres (Philips) gen 2 pærer, de skulle efter sigende være ret gode. Overvejer selv at prøve lykken med en whitevision gen2 til vores nye touareg.
Ang at skifte "DE Linser" (projektører), så kan det mange gange hjælpe utroligt meget, oftere mere end at købe nye pærer. Jeg kan forestille mig at projektørerne på din porsche enten er halvt brændt ud eller ret så matte. Derfor ville det give rigtig god mening at skifte dem. Dog er der en del arbejde involveret, især hvis det er permasealed lygter.
Hvis du kan give mig et partnr på dine lygter kan jeg prøve at undersøge om der findes projektører til dine lygter i replicaversion og hvad der er involveret mht at skifte dem. Nogle er sværere end andre. Fx så er golf 5 oem bi-xenonlygter utrolig nemme, da man bare tager projektørerne ud bagfra gennem hullet ved pæren. Andre er ret så besværlige, her kan min tidl. Golfs lygter nævnes. De var permasealed og det var en del arbejde at få klaret. Dog fik jeg en langt bredere lyskegle og nok en 2x mere lys på vejen, samt "renere" lys
Nuværende: 2023 Audi Q7 55 TFSi e - HD MxB m. Laser, B&O Advanced, Optikpakke sort Plus, Head-up, Læder overalt, Pano, Soft-close, Parfume (what?), etc.
Tidligere: 2021 Audi A6 Avant 55 TFSi e // 2015 Audi S6 Avant // 2015 Touareg // 2014 G7 GTI Performance