Lige et indblik i hvordan man laver HaloEyes. Dette er godt nok lavet på en Kawasaki Ninja 900cc, men burde egentligt kunne overføres til de fleste moderne lygter. Hver opmærksom på at ringende er lavet af glas! Pas på med at ridse dem, da de er MEGET skrøbelige.
Det man egentligt bør være opmærksom på og som er mest besværlig, er adskillelsen af selve lygtekassen. Denne er ofte sat sammen med noget sort klæbrigt stads, som kan være noget værre rod at få fra hinanden. Det jeg gjorde var at tage en varmepistol og starte for en ende af. (VIGTIGT lad nu værre med at holde den for tæt på lygtekassen, lortet VIL smælte!!!). Jeg har også hørt at man kan smide hele lygten i ovnen på 100 grader i 20 minutter, hvorefter den skulle være til at gå til. Dette er dog ikke prøvet endnu fra min side!
Når lygtekassen er skilt ad, er det relativt simpelt. På nogle lygter kan det lade sig gøre at sætte selve ringen fast på crome-rammen, og nogle (som i mit tilfælle) vil kun lige kunne sidde der. Jeg brugte klar silikone til at fastmontere.
Til at samle igen brugte jeg sort silikone. Det tager ca. 2 dage for lygtekassen at tørrer.
Hvis der er nogen spørgsmål, så bare skriv!
God fornøjelse!