Jeg vil gerne have en god håndfri installation i min passat. Jeg lægger vægt på lydkvalitet - både i min ende og den anden ende.
Jeg har overvejet en parrot 3200 da den tilsyneladende er fornuftigt og egentlig ganske billig.
Mit spørgsmål er om jeg selv kan installere en parrot jeg køber på nettet? Skal jeg bruge en adapter? og i givet fald hvilken? findes der en brugsvejledning til installationen som almindelige dødelige mennesker kan finde ud af?
På forhånd tak.
Håndfri installation (gerne parrot 3200) i VW Passat 2006
- strandgaard
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Håndfri installation (gerne parrot 3200) i VW Passat 2006
En Passat fra 2006 - er det den nyeste model? For så skal du da klart vælge den originale telefonintegration, som kan fås i forskellige udførelser til fornuftige penge.
Jan Strandgaard
The only real wisdom is knowing you know nothing
2025 Skoda Enyaq Coupe 85
2020 VW eGolf
2020 VW eGolf
-
klaffen
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Been thanked: 0
Tak for svaret. Ja det er den nyeste model. Men er den originale løsning ikke frygtelig dyr? Slet ingen der har erfaringer med parrot eller andre mærker der har en god mikrofon?
-
lau hansen
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: København
Hey klaffen...
Det er ikke så slemt at montere...
Du skal bruge en Can-bus adapter/muteboks og så skal du bruge nogle alm. ledninger da der ellers vil være konstant strøm til din Parrot... Og det gøres simpelthen så let ved at man trækker en tændingsplus fra sikringsboksen....
Stikkene kan faktisk kun passe sammen på en måde, så en brugsforvirring behøver du sgu ikke...
Vh
Lau G. Hansen
Det er ikke så slemt at montere...
Du skal bruge en Can-bus adapter/muteboks og så skal du bruge nogle alm. ledninger da der ellers vil være konstant strøm til din Parrot... Og det gøres simpelthen så let ved at man trækker en tændingsplus fra sikringsboksen....
Stikkene kan faktisk kun passe sammen på en måde, så en brugsforvirring behøver du sgu ikke...
Vh
Lau G. Hansen
Nu med Polo 6R Highline, fyr og div. andre stumper....
- strandgaard
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Been thanked: 3 times
Det kommer jo an på hvad man mener med frygteligt dyr - og ikke mindst hvor man køber det.... Der er masser til salg på eBay med kabelsæt und alles til rigtigt gode priser.klaffen skrev:Tak for svaret. Ja det er den nyeste model. Men er den originale løsning ikke frygtelig dyr? Slet ingen der har erfaringer med parrot eller andre mærker der har en god mikrofon?
Jeg har lige nu 3 sæt på vej hjem i posten, og det ville jeg ikke gøre hvis de var "frygteligt dyre"
Jan Strandgaard
2020 VW eGolf
2020 VW eGolf
-
klaffen
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
Tak for jeres svar.
Lau: Det var meget informativt og jeg vil undersøge det nærmere.
Strandgaard: Det lyder spændende. Jeg har kun set en passat løsning, hvor man har en mikrofon siddende i loftet (indbygget i konsollen i midten) og en knap i midterkonsollen til at tage telefonen.
1. Kan man mon finde nogen billeder af de løsninger du taler om - altså se selve installationen?
2. Kan du ikke skrive nogle oplysninger på de løsninger du taler om så jeg kan finde det på ebay?
3. Kan man få en løsning integreret med navigation?
Jeg glæder mig allerede til svaret.
Strandgaard: Det lyder spændende. Jeg har kun set en passat løsning, hvor man har en mikrofon siddende i loftet (indbygget i konsollen i midten) og en knap i midterkonsollen til at tage telefonen.
1. Kan man mon finde nogen billeder af de løsninger du taler om - altså se selve installationen?
2. Kan du ikke skrive nogle oplysninger på de løsninger du taler om så jeg kan finde det på ebay?
-
Lillelund
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Hej Klaffenklaffen skrev:Tak for jeres svar.
Send mig din mailadresse så skal jeg sende dig nogle billeder af installationen ;o)
Mvh Johnny
Golf IV 2.0 GTi 2001
- Kenneth J
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
- Geografisk sted: Rødovre - Islev
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Prøv engang at kigge på det her: http://www.ampire.dk/product.asp?product=99 
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!