Radio husker intet
-
tulle4200
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Radio husker intet
Hejza
jeg har lige skiftet min standart radio ud i min G3 med en ny og den nye husker intet, den husker ikke de radio kanaler man smider i den ellerde indstillinger man sætter i den, intet...
nogle der ved hvorfor den ikke gør det??
jeg har lige skiftet min standart radio ud i min G3 med en ny og den nye husker intet, den husker ikke de radio kanaler man smider i den ellerde indstillinger man sætter i den, intet...
nogle der ved hvorfor den ikke gør det??
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
Re: Radio husker intet
Ja fordi tændingsplus og konstant plus sidder modsat af hinanden. Byt rundt på den røde og den gule ledning.
- Tonny
- Admin
Super, og tak fordi du vender tilbage. Det er lækkert med respons.tulle4200 skrev:mange tak.... det hjalp
- Aagaard
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 23 times
Det tror jeg også lige jeg skal have prøvet 
'22 Skoda Enyaq 80 sportline
'20 VW E-golf
'20 VW E-golf
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Gælder det også mænd og fødselsdage ?Aagaard skrev:Det tror jeg også lige jeg skal have prøvet
Ville være rart at få fikset
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
-
Gejlet
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Amager
- Kontakt:
Ja især konens, hun bliver så sur.kimhemm skrev:Gælder det også mænd og fødselsdage ?Aagaard skrev:Det tror jeg også lige jeg skal have prøvet
Ville være rart at få fikset
Audi A4 Avant B6 500+hp
Audi A4 1.8 T Reserve bilen
Audi A4 1.8 T Reserve bilen
- Dasker
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Vinderup
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
kan det ikke også ligge i at spændingen er mindre i en vw. Syntes jeg har hørt et eller andet om at spændingen er mindre på den ene af ledningerne.
altså at det ikke er samme spænding der er på begge ledninger.
mvh:
Kenneth Askov Hansen
Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter:
VCDS Altid nyeste version.
Kenneth Askov Hansen
Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter:
- Tonny
- Admin
Nu skal man jo ikke sige ikke uden at være sikker, men jeg syntes det lyder som vrøvl. Hvorfor skulle der være sænket spænding og hvordan?Dasker skrev:kan det ikke også ligge i at spændingen er mindre i en vw. Syntes jeg har hørt et eller andet om at spændingen er mindre på den ene af ledningerne.
- Dasker
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Vinderup
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
Skal nok llige få det undersøgt rigtigt, og vende tilbage.
Mener bare at jeg har en kammerat som har monteret en del radioer, han siger at der kun er omkring 10 V i en af ledningerne så det er ikke alle radioer han kan monterer uden at lave et eller andet om.
Men vender lige tilbage hvis/når jeg har det endelige svar.
Mener bare at jeg har en kammerat som har monteret en del radioer, han siger at der kun er omkring 10 V i en af ledningerne så det er ikke alle radioer han kan monterer uden at lave et eller andet om.
Men vender lige tilbage hvis/når jeg har det endelige svar.
mvh:
Kenneth Askov Hansen
Kommende projekter:
Kenneth Askov Hansen
Kommende projekter: