Trække kabler til højttalere i hattehylde - Golf 3?

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
hmg
Nyt medlem
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Trække kabler til højttalere i hattehylde - Golf 3?

Indlæg af hmg » 12. sep 2008, 10:02

Skal til at montere højttalere i min '97 Golf, pt. er der kun standard-højttalere i instrumentbrættet, og det lyder rigtig dårligt. Så der skal højttalere i fordørene samt i hattehylden.

Jeg kan se, at der fra fabrikkens side er trukket kabler til fordørene, så her er der ingen problemer, men hvordan trækker man kabler om til hattehylden?? Hvorfra starter man? :roll:.

Og er der nogen, der har en skabelon (gerne i pdf-format), der viser præcis, hvor store huller, man skal lave i hattehylden, så der er plads til 6x9" højtallere?

Brugeravatar
DeCain
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Arden, Nordjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Trække kabler til højttalere i hattehylde - Golf 3?

Indlæg af DeCain » 12. sep 2008, 10:49

De skal da bare ned under listerne i siden hele vejen, og op under bagsædet og til hatte hylden.. Der plejer følge skabelon med højtalerne..
Skoda Karoq 1.6 TDI
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS

hmg
Nyt medlem
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Trække kabler til højttalere i hattehylde - Golf 3?

Indlæg af hmg » 12. sep 2008, 14:00

De højttalere jeg skal have i hattehylden, har jeg med fra min tidligere bil, og derfor er skabelonen for længst blevet smidt væk....

Er der noget med, at der skal flere kabler i det store højttalerstik, der sidder bag i radioen? Eller skal man købe et nyt stik med flere kabler i? (Pt. går der jo kun kabler fra stikket til dørhøjttalerne).

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"