Tænkte på kan man få en hel plade i sit bagerum hvis man nu vil lave en ny bund bagi bilen?
I mange biler når man laver denne instalition med forstærkere i gulvet skal man hen og dele pladen for at få den på plads...
Nogen der ved dette?
Bygge anlæg i en golf 3
- tief und breit
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Svendborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- LR
- Helt nyt medlem
- Kommerciel bruger: CARSound Bilstereo
- Been thanked: 0
Re: Bygge anlæg i en golf 3
Måske kan dette hjælpe;-)
http://www.carsound.dk/billeder/default ... %2D+Odense" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carsound.dk/billeder/default ... %2D+Odense" onclick="window.open(this.href);return false;
- tief und breit
- Medlem
Troede ikke du bar bruger herinde lasse...
Det mig i den sorte golf 3 fra svendborg med slc foran og 12" twister osv.. Hentede nogle propper til mine a-stolper for noget tid siden også:P... Vi mødtes også i rottefælden engang hvor min bil skrabede på...
Men du har delt pladen op der lasse... Det jeg er ude efter det er at få samme 2 forstærkere i min golf som du har i din lupo... Også bygge dem ned i bunden feks...
Og der ville jeg jo hellere ind gerne have en plade da jeg synes det er pænere ind hvis man deler pladen op i 2
Det mig i den sorte golf 3 fra svendborg med slc foran og 12" twister osv.. Hentede nogle propper til mine a-stolper for noget tid siden også:P... Vi mødtes også i rottefælden engang hvor min bil skrabede på...
Men du har delt pladen op der lasse... Det jeg er ude efter det er at få samme 2 forstærkere i min golf som du har i din lupo... Også bygge dem ned i bunden feks...
Og der ville jeg jo hellere ind gerne have en plade da jeg synes det er pænere ind hvis man deler pladen op i 2
- LR
- Helt nyt medlem
- Kommerciel bruger: CARSound Bilstereo
- Been thanked: 0
Jo sgu. - Skal man forrest i flokken skal der jo stå VW på blokken;-)
Man kan sagtens lave en hel sammenhængende bund
Denne kunde ville bare gerne kunne komme nemt til sit reservehjul, også skulle det være så simpelt som overhovedet muligt
- Så det fik han selvfølgelig
- Kig ind så hitter vi UAD
Mvh. Lasse.
Man kan sagtens lave en hel sammenhængende bund
Denne kunde ville bare gerne kunne komme nemt til sit reservehjul, også skulle det være så simpelt som overhovedet muligt
- Kig ind så hitter vi UAD
Mvh. Lasse.
- tief und breit
- Medlem
Hver gang jeg kommer ind til dig lasse så koster det mig KASSEN:D Hvad med at finde ud af at komme derind en dag efter lukketid;) hvis du forstår sådan en lille en:)
- tief und breit
- Medlem
Men du må give noget ordenlig syg rabat næste gang vi tager ind og shopper hos jer;)
Skal have dm2000 og 4.300 fra rainbow i bilen... Tror det ville få noget mere power i min 12" twister og mine slc højtalere:) Hørte jo selv hvor hidsig din lupo var til dhb.. Synes det lød rat godt selvom der var max volumen
Skal have dm2000 og 4.300 fra rainbow i bilen... Tror det ville få noget mere power i min 12" twister og mine slc højtalere:) Hørte jo selv hvor hidsig din lupo var til dhb.. Synes det lød rat godt selvom der var max volumen